Νέο Toyota Yaris. “Ευρωπαϊκό” και δυναμικό!

Το Yaris έχει ισχυρή Ευρωπαϊκή ιστορία και με το νέο, σημαντικά αλλαγμένο μοντέλο, η Toyota παραδίδει την “σκυτάλη” του σχεδιασμού και της εξέλιξης στην Ευρωπαϊκή ομάδα στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης του μικρού hatchback στην αγορά. Σύμφωνα με την Ιαπωνική εταιρία, το νέο Yaris είναι κάτι περισσότερο από ένα facelift μέσης ηλικίας αφού αναπαριστά ένα πρόγραμμα €90 εκατομμυρίων που περιλαμβάνει την ενσωμάτωση περισσοτέρων από 900 νέων εξαρτημάτων για την βελτίωση του σχεδιασμού, της ασφάλειας και των επιδόσεων του μοντέλου.

Ο σχεδιασμός ειδικότερα, είναι έργο της ομάδας στο ED2 studio της Toyota στη Ν. Γαλλία και εστιάζει σε ένα πιο “ενεργό και δυναμικό look” ενώ την ίδια ώρα επικοινωνεί μία πιο ραφιναρισμένη κατεύθυνση. Για να το κάνει αυτό, στο εμπρός μέρος αλλάζει τον προφυλακτήρα, την γρίλια και τα φωτιστικά σώματα (διαθέσιμα και με LED φώτα ημέρας) ενώ στους ίδιους τομείς εστιάζονται και οι αλλαγές στο πίσω μέρος. Όσον αφορά στο εσωτερικό δε, ο νέος πίνακας οργάνων, οι νέοι αεραγωγοί, η νέα οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης καθώς και τα νέα υλικά δημιουργούν μία πιο “φρέσκια και μοντέρνα” αίσθηση που δείχνει να ταιριάζει με την κατεύθυνση που ακολουθήθηκε για το εξωτερικό.

Το νέο Toyota Yaris θα είναι διαθέσιμο τόσο ως υβριδικό, όσο και με τον νέο, 1500άρη βενζινοκινητήρα που παρουσιάστηκε προ ολίγων ημερών. Ειδικά για το υβριδικό, η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση του Driveco “προγράμματος σε 9 επιπλέον χώρες (πιλοτικά). Το Driveco, είναι ένα κουτί που ήδη χρησιμοποιείται σε 7 Ευρωπαϊκές αγορές και λειτουργεί ως συσκευή καταγραφής δεδομένων όπως η απόσταση των μετακινήσεων, ο χρόνος, η ταχύτητα, το ποσοστό της διαδρομής που έγινε με τη αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας κ.ά. Μέχρι στιγμής, το Driveco έχει καταγράψει περί τα 500.000 χιλιόμετρα από 900 Yaris Hybrid που δείχνουν ότι τα αυτοκίνητα λειτουργούν ως ηλεκτρικά το 54% του χρόνου που χρησιμοποιούνται ενώ η πραγματική μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Κατά τα άλλα, η Toyota αναφέρει ότι έχει προβεί σε αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, το εμπρός υποπλαίσιο, τις βάσεις του κινητήρα και σε άλλα σημεία ώστε να βελτιώσει την ποιότητα κύλισης του υβριδικού Yaris ενώ λανσάρει για πρώτη φορά τον νέο, τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό 1500άρη που αποδίδει 111 άλογα με 136 Nm ροπής και συμμορφώνεται με τους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 6c. Χάρη στην εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση (38.5%), ο νέος κινητήρας βελτιώνει τις επιδόσεις του Yaris συγκρινόμενος με το σύνολο των 1.33 λίτρων (0-100 σε 11.0 δευτερόλεπτα έναντι 11.8 και 80-120 με 5η ταχύτητα σε 17.6 δευτερόλεπτα, έναντι 18.8) ενώ την ίδια ώρα επιτυγχάνει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου κατά 12%!

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η Toyota εστιάζει στην ασφάλεια και γι’ αυτό εξοπλίζει όλα τα Yaris με το σύστημα Safety Sense που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Pre-Collision System με Autonomous Emergency Braking, Automatic High Beam, Lane Departure Alert και Road Sign Assist. Τέλος, η εταιρία αλλάζει ελαφρώς και τις εκδόσεις στις οποίες θα είναι διαθέσιμο το νέο Yaris. Στη βάση της γκάμας θα είναι το “Entry” μοντέλο, με επαρκή εξοπλισμό και χαμηλή τιμή (ακόμα και σε αυτό, το σύστημα Safety Sense είναι standard). Πάνω από το Entry μοντέλο, θα είναι η “Mid” έκδοση. Σύμφωνα με την Toyota, αυτή προσφέρει εξαιρετικό value-for-money με χειρολαβές και καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένα διακοσμητικά, δερμάτινο τιμόνι κ.ά. Ακριβώς πάνω από αυτήν, θα υπάρχει η “Mid+” έκδοση με ορισμένα επιπλέον στοιχεία όπως η piano black γρίλια, τα φώτα ομίχλης, ο μαύρος πίνακας οργάνων και οι 15άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Στην κορυφή, θα βρίσκεται η “Chic” έκδοση που σε μεγάλο βαθμό θα απευθύνεται στο γυναικείο κοινό. Η Chic θα εξοπλίζεται με gloss black γρίλια, LED πίσω φωτιστικά σώματα, αεροτομή, ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών και χρωμιωμένα διακοσμητικά και δερμάτινες επενδύσεις σε μέρη της καμπίνας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.