Ford. Οι Millennials αλλάζουν απόψεις

Οι Millennials, (γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000) ανήκουν σε μία γενιά με έντονη κοινωνική συνείδηση και είναι πρόθυμοι να νοικιάσουν, να προωθήσουν και να μοιραστούν αγαθά και υπηρεσίες. Με την επαναστατική τους προσέγγιση απέναντι στην κατανάλωση οι Millennials αλλάζουν το ‘σκεπτικό’ των εταιρειών – μαζί και των αυτοκινητοβιομηχανιών. Και οι φρέσκιες ιδέες τους επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους στα αυτοκίνητα με τρόπο που δεν φαντάζεστε. Πάνω από τους 4 στους 5 Millennials πιστεύουν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας. Έχοντας ξεπεράσει τα οικολογικά στερεότυπα, τα SUV βρίσκονται τώρα στις λίστες αγορών του 1 στους 4 Millennials για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

Η Ford πρόκειται να λανσάρει ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, που προβλέπεται να προσφέρει αυτονομία 480 km – αρκετή για να καλύψει την απόσταση Λονδίνο – Παρίσι. Η εταιρεία λανσάρισε τρία νέα SUV πέρσι στην Ευρώπη, και το νέο μοντέλο μηδενικών ρύπων θα είναι ένα από τα πέντε που αναμένονται μέχρι το 2020. Και δεν είναι μόνον οι νεαρότεροι οδηγοί που ανατρέπουν τα καθιερωμένα με την επιλογή του αυτοκινήτου τους. Σύμφωνα με στοιχεία της Ford η μέση ηλικία των πελατών που αγοράζουν hot hatchbacks – εκδόσεις υψηλών επιδόσεων μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων – αυξήθηκε πάνω από 10% μεταξύ 2010 και 2016.

 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.