Το κόστος του ρελάνς της Alfa Romeo θα καλυφθεί από οικονομίες κλίμακας

Η Alfa Romeo έχασε χρήματα το 2016 και αυτό είναι απόλυτα λογικό. Η Ιταλική εταιρία βρίσκεται σε πορεία ανάκαμψης και πρέπει να περιμένει μέχρι να δει τα δύο αυτοκίνητα που λάνσαρε, την Giulia και την Stelvio, να αποδίδουν καρπούς. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, η ανάκαμψη αυτή της Alfa Romeo, έχει κοστίσει περί τα €2.5 δισεκατομμύρια μέχρι στιγμής – από τα €5 δισεκατομμύρια που η FCA είχε ανακοινώσει πως θα επενδύσει σε αυτήν μέχρι το 2018, αν και αργότερα μετακίνησε την καταληκτική χρονιά του σχεδίου στο 2020. Στην ουσία όμως δεν είναι χρήματα που πήγανε αποκλειστικά σε μία εταιρία…

“Η επένδυση στην Alfa Romeo και σαφώς  η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν σχεδιασμένα να ωφελήσουν κι άλλους εκτός της Alfa. Είμαι ευχαριστημένος που επιτέλους βρήκαμε την καθαρή σκέψη στην επέκταση αυτών των αρχιτεκτονικών πέρα από την Alfa.”

Δήλωσε ο Marchionne. Είναι σαφές λοιπόν ότι η Giorgio πλατφόρμα που κατασκευάστηκε για την Alfa Romeo, δεν θα είναι αποκλειστικά γι’ αυτήν. Θα περάσει και σε άλλες εταιρίες του Group, χωρίς όμως να γνωρίζουμε ποιές είναι αυτές και ακόμα πιο συγκεκριμένα, ποια μοντέλα θα την χρησιμοποιήσουν. Κυκλοφορούν φήμες ότι μία εκδοχή χαμηλότερου κόστους της Giorgio θα αποτελέσει την βάση για το επόμενο Dodge Charger, το επόμενο Challenger και τα επόμενα Journey και Durango SUVs. Μπορεί επίσης να βρει τον δρόμο της για το επόμενο Chrysler 300C. Σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα πλάνα της FCA. Όμως πρέπει να θεωρούμε σίγουρο ότι η Giorgio θα χρησιμοποιηθεί κι από άλλες εταιρίες πέραν της Alfa Romeo.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.