Mercedes-AMG E63 4Matic+ Estate. Το ταχύτερο station wagon στον κόσμο!

Αυτή η εβδομάδα εξελίσσεται σε εβδομάδα station-wagon αφού μόλις μία ημέρα μετά την παρουσίαση της BMW 5-Series Touring, έρχεται αυτή της Mercedes-AMG E63 4Matic+ Estate τόσο στην “απλή” μορφή της, όσο και στην “S”. Ενός station-wagon που εξοπλισμένο με τον χαρισματικό twin-turbo V8 και το 4Matic+ σύστημα τετρακίνησης, δείχνει να αψηφά τα στερεότυπα.

Για να μεταμορφωθεί η E-Class Estate σε ένα πραγματικό “AMG όπλο”, μηχανικοί και αεροδυναμιστές δούλεψαν μαζί. Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο αλλά μία AMG πρέπει να δείχνει και γρήγορη. Έτσι, τα φτερά “άνοιξαν” κατά 27 χιλιοστά, επιτρέποντας μεγαλύτερο μετατρόχιο αλλά και μεγαλύτερους τροχούς στον εμπρός άξονα ενώ το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα με το splitter του φροντίζει για την ψύξη του κινητήρα καθοδηγώντας τον αέρα στα σημεία που πρέπει να πάει. Τα side skirts επιμηκύνουν οπτικά την γραμμή του μοντέλου ενώ όλα καταλήγουν στον πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί τον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Όλα αυτά όμως δεν σημαίνουν ότι η E63 4Matic+ Estate έχει χάσει τον πρακτικό της χαρακτήρα. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ξεκινά από τα 640 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1.820 αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα ενώ οι πίσω θέσεις, εκτός του ότι επιτρέπουν αναδίπλωση 40:20:40, μπορούν να τοποθετηθούν με κλίση κατά 10 μοίρες μεγαλύτερη για να δημιουργήσουν 30 λίτρα επιπλέον χωρίς να θυσιαστούν οι θέσεις.

Όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με Mercedes-AMG, οπότε το βασικό σημείο ενδιαφέροντος δεν είναι ο χώρος αποσκευών, αλλά ο κινητήρας. Ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων για την ακρίβεια που αποδίδει 571 άλογα και 750 Nm ροπής στην “απλή” και 612 άλογα με 850 Nm ροπής στην “S” έκδοση. Μάλιστα, εξοπλίζεται με το σύστημα AMG Cylinder Management και μία σειρά άλλων συστημάτων ώστε εκτός από επιδόσεις, να προσφέρει και “μετρημένες” εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου (206-214 gr CO2 ανά χιλιόμετρο και 9.1-9.4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Ο κινητήρας, συνδυάζεται με το AMG SpeedShift MCT, 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καθώς και το 4Matic+ σύστημα τετρακίνησης που επιτρέπει πραγματικά μεταβλητή κατανομή της ισχύος. Έτσι, το sprint στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3.6 δευτερόλεπτα (3.5 δευτερόλεπτα για την “S”) ενώ η τελική είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Μπορεί όμως να αυξηθεί στα 290 km/h με το AMG Driver’s Package.

Κατά τα άλλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι η E63 4Matic+ Estate έρχεται εξοπλισμένη με standard αερανάρτηση της AMG καθώς και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης – μηχανικό στην “απλή” και ηλεκτρονικό στην “S”. Standard είναι και οι “ενεργές” βάσεις κινητήρα που μαλακώνουν όταν απαιτείται μεγαλύτερη άνεση και σκληραίνουν για βέλτιστες επιδόσεις, όπως και το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης της AMG με την υποβοήθηση να εξαρτάται από το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός στο Dynamic Select. Τέλος, το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 360 χιλιοστών και στους τέσσερις τροχούς, με τους εμπρός να συνδυάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες και τους πίσω με μονοπίστονες. Η “S” εξοπλίζεται με ακόμα μεγαλύτερους δίσκους εμπρός (390 χιλιοστά) ενώ υπάρχει διαθέσιμο και το AMG Carbon Ceramic σύστημα με δίσκους 402 χιλιοστών εμπρός και 360 πίσω.

Όσον αφορά στο εσωτερικό δε, ο διάκοσμος είναι γνώριμος. Ο οδηγός και ο συνοδηγός θα βολευτούν στα sport καθίσματα τους και θα έχουν μπροστά τους ένα ταμπλό επενδυμένο με nappa δέρμα και τις χαρακτηριστικές sport πινελιές της AMG. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, προβάλλονται στον AMG πίνακα οργάνων ενώ η “S” διαθέτει στον standard εξοπλισμό δύο οθόνες (μία που αντικαθιστά τον αναλογικό πίνακα οργάνων και μία στην κεντρική κονσόλα).

Πριν κλείσω, να αναφέρω ότι η Mercedes-AMG E63 4Matic+ Estate θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης με τις πωλήσεις να ξεκινούν αργότερα μέσα στην χρονιά και την τιμή να ανακοινώνεται κοντά στο λανσάρισμά της στην αγορά.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.