BMW 5-Series Touring. Χρηστικότητα με νότες δυναμισμού

Μετά την παρουσίαση της 5-Series sedan τον Οκτώβριο του 2016, σειρά έχει η πιο πρακτική εκδοχή της. Η G31 5-Series Touring, όπως είναι απόλυτα λογικό, δανείζεται τόσο την αρχιτεκτονική CLAR της sedan, όσο και μεγάλο μέρος του σχεδιασμού της όμως προσθέτει πρακτικότητα με τη μορφή ενός χώρου αποσκευών με όγκο 570 λίτρων που μπορεί να φτάσει τα 1.700 λίτρα αν αναδιπλωθούν πλήρως τα πίσω καθίσματα. Η πρακτικότητα όμως μεταφράζεται και σε χαρακτηριστικά όπως η 40:20:40 αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, το ξεχωριστό άνοιγμα του “παραθύρου” της πίσω πόρτας, η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας για άνοιγμα και κλείσιμο αλλά και η αύξηση του επιτρεπτού βάρους κατά 120 περίπου κιλά, στα 720-730 κιλά αναλόγως του μοντέλου.

Στο λανσάρισμα, η 5-Series Touring θα είναι διαθέσιμη ως 530i με έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο που αποδίδει 252 άλογα και 350 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 5.8-6.3 l/100 km και εκπομπές CO2 133-143 gr/km) και ως 540i xDrive με έναν τρίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο εν σειρά με 340 άλογα και 450 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 7.3-7.7 l/100 km και εκπομπές CO2 167-177 gr/km). Να σημειωθεί ότι και οι δύο κινητήρες, συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ στην περίπτωση της 540i xDrive, στον standard εξοπλισμό βρίσκεται και το σύστημα τετρακίνησης – όπως φαίνεται και από την ονομασία άλλωστε.

Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, η BMW προσφέρει την 520d με τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο να παράγει 190 ίππους και 400 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 4.5-4.9 l/100 km και εκπομπές CO2 119-129 gr/km) και να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο και την 530d με τον τρίλιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά που παράγει 265 ίππους και 620 Nm ροπής (μέση κατανάλωση 4.7-5.1 l/100 km και εκπομπές CO2 124-134 gr/km). Αυτός, συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικά, με το σύστημα τετρακίνησης xDrive.

Η BMW αναφέρει ότι η 5-Series Touring είναι ένα προϊόν που “εξελίχθηκε ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά” και πως η χρήση της νέας αρχιτεκτονικής, μείωσε το βάρος του μοντέλου – χωρίς όμως να αναφέρεται ξεκάθαρα το κατά πόσο. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει standard σύστημα αυτόματης οριζοντίωσης ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε τα Dynamic Damper Control, Adaptive Drive, Integral Active Steering και M-Sport ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι κοινές ρίζες με την 5-Series sedan, σημαίνουν και κοινά συστήματα όπως το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης νέας γενιάς με την οθόνη 10.25 ιντσών και αναγνώριση εντολών με χειρονομίες, το τελευταίο head-up display και μία σειρά συστημάτων ασφάλειας.

Το ντεμπούτο της 5-Series Touring θα γίνει τον ερχόμενο Μάρτιο, στην έκθεση της Γενεύης ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.