Υβριδικό το επόμενο Volkswagen Golf GTI;

Το επόμενο Volkswagen Golf GTI, θα αποκτήσει ηλεκτρικό σύστημα 48V και “mild-hybrid” δυνατότητες που υπόσχονται βελτίωση των επιδόσεων με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Τουλάχιστον αυτό λένε οι τελευταίες πληροφορίες (φήμες;) για το μοντέλο που είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2020.

Όπως αναφέρει Αγγλικό μέσο, η χρήση του ηλεκτρικού συστήματος 48V, θα επιτρέψει στους μηχανικούς της Γερμανικής εταιρίας να πραγματοποιήσουν εκτεταμένες αλλαγές στον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο. Γιατί ο κινητήρας, εκτός απροόπτου, θα είναι ίδιος με αυτόν του μοντέλου που θα αντικαταστήσει και ο στόχος που έχει τεθεί στους μηχανικούς για το νέο Golf GTI, είναι τα 270 άλογα του Golf GTI Clubsport.  Όμως έχει ενδιαφέρον το πώς θα φτάσουν εκεί. Το κλασικό turbo, θα δώσει την θέση του σε έναν ηλεκτρικό compressor που προσφέρει σημαντικά καλύτερη απόκριση σε χαμηλές στροφές και ευρύτερο ωφέλιμο φάσμα λειτουργίας. Επιπλέον, ο ενσωματωμένος στο standard 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ηλεκτροκινητήρας, θα προσφέρει λειτουργία “boost” σε mode επιδόσεων.

Κατά τα άλλα, το επόμενο Golf GTI, όπως και τα πιο “ταπεινά” αδέρφια του, θα βασίζεται σε μία ανανεωμένη έκδοση της τρομερά ευέλικτης MQB πλατφόρμας με πηγές εντός της εταιρίας να αναφέρουν ότι η πιο εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών, έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους της κατά 50 κιλά. Οι ίδιες πηγές λένε ότι το μεταξόνιο θα αυξηθεί, όπως και τα μετατρόχια εμπρός και πίσω και ότι παρά το γεγονός ότι το μοντέλο απέχει 3 χρόνια από το λανσάρισμα, το design του έχει οριστικοποιηθεί.

Όσον αφορά στην υπόλοιπη γκάμα του Golf, η Volkswagen αναμένεται να διακόψει το cabriolet και να προσφέρει τις κλασικές 3 εκδόσεις: τρίθυρο, πεντάθυρο και station wagon. Τέλος, η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικά ενώ η υιοθέτηση του συστήματος των 48V υποδηλώνει ότι η εταιρία θα δώσει περισσότερη έμφαση στους βενζινοκινητήρες σε σύγκριση με το παρελθόν. Στον τομέα των κιβωτίων θα δούμε τον κλασικό “συνδυασμό” 6-τάχυτου μηχανικού με 7-τάχυτο, αυτόματο, διπλού συμπλέκτη και στην μετάδοση, η Volkswagen θα συνεχίσει να προσφέρει το 4Motion σύστημα τετρακίνησης. Το Volkswagen Golf GTI θα λανσαριστεί στην αγορά όπως είπαμε το 2020 με τα απλά Golf να λανσάρονται έναν χρόνο νωρίτερα, το 2019.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.