Η Alpine μας δείχνει την αεροδυναμική της A120

Μετά την παρουσίαση της αποκλειστικής αρχιτεκτονικής που κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, ήρθε η ώρα να δούμε πώς “παίζει” η νέα Alpine με τον αέρα. Για την ακρίβεια, ήρθε η ώρα να δούμε τα οφέλη του επίπεδου πατώματος και του διαχύτη της νέας Alpine.

“Η ροή του αέρα θα είναι ένας βασικός παράγοντας στις επιδόσεις και την απόδοση της νέας Alpine. Ο συνδυασμός του επίπεδου πατώματος, μίας τεχνικής που προέρχεται από τον κόσμο των supercars και των motorsports και ο διαχύτης κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα θα επιτρέπουν σημαντική downforce και εξαιρετική ευστάθεια.”

Δήλωσε εκπρόσωπος της Γαλλικής εταιρίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει μάλιστα το γεγονός ότι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου (και η αεροδυναμική μελέτη που έως έναν βαθμό τον υπέδειξε φυσικά) κάνει τη χρήση της πίσω αεροτομής εντελώς περιττή, επιτρέποντας πιο “καθαρές” γραμμές που μιμούνται αυτές της A110.

Να θυμίσουμε επίσης ότι σύμφωνα με την Alpine, το sprint μέχρι τα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4.5 δευτερόλεπτα χωρίς όμως να γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το drivetrain. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες πάντως, κάνουν λόγο για έναν 1800άρη, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με απόδοση 250 ίππων στην βασική έκδοση (δεν αποκλείεται και μία ακόμα, ισχυρότερη, στα 300 άλογα). Αυτό που γνωρίζουμε, είναι ότι θα κατασκευαστούν 1955 “Premiere Edition” A120 με την τιμή τους να είναι μεταξύ €55.000 και €60.000 στην Γαλλία. Αν δεν υπάρξει κάποιο ακόμα teaser (που μάλλον θα υπάρξει), περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στην παρουσίαση του αυτοκινήτου, πριν την έκθεση της Γενεύης.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.