Η ολοκαίνουργια οικογένεια Street Triple της Triumph περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα, τα Street Triple S, Street Triple R και Street Triple RS, όλα με νέο κινητήρα αυξημένης χωρητικότητας και ιπποδύναμης. Τα τρία νέα μοντέλα Street Triple 765 διαφοροποιούνται μεταξύ τους σε επίπεδα δύναμης, απόδοσης, τεχνολογίας και ανάρτησης. Ο κινητήρας τους έχει πλέον χωρητικότητα 765 κ.εκ. και  προέρχεται από τη supersport Daytona, αποδίδοντας 113 Hp (Street Triple S), 118 Hp (Street Triple R) και 123 Hp (Street Triple RS) αντίστοιχα, με βελτιωμένες αισθητά και τις τιμές της παρεχόμενης ροπής. Συνοπτικά, οι αλλαγές και βελτιώσεις αφορούν στα εξής σημεία:

  • Ελαφρύτερη εξάτμιση με πιο ελεύθερη ροή, αναθεωρημένο φιλτροκούτι αέρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων και υποβοηθούμενος συμπλέκτης
  • Νέο γκάζι ride-by-wire με έως 5 προγράμματα αναβάτη
  • Νέο όργανο με έγχρωμη οθόνη TFT 5” με ρυθμιζόμενη γωνία (R & RS)
  • Νέοι διακόπτες με στικ 5 κατευθύνσεων (R & RS)
  • Quickshifter και χρονόμετρο γύρου (RS)
  • Ελαφρύτερη κατασκευή από την προηγούμενη γενιά, συνεχίζει να είναι η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της
  • Νέο ψαλίδι gullwing για βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες
  • Αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά υψηλότερων προδιαγραφών
  • Πιο αιχμηρό στυλ και υψηλότερο επίπεδο φινιρίσματος
  • Περισσότερο sport διπλή σέλα

Mε την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας οικογένειας Street Triple του 2017, η Triumph ..ξανασκίζει το βιβλίο των κανόνων από την αρχή, με τις πιο εκρηκτικές, συναρπαστικές, ευέλικτες και ενστικτώδεις street μοτοσυκλέτες στην ιστορία της (λόγια που προέρχονται από το press kit της εταιρίας). Και για να γίνει η νέα Street Triple ακόμα πιο προσβάσιμη, η R είναι διαθέσιμη με μια έκδοση με χαμηλότερο ύψος (Street Triple R LRH) και μια ακόμα ειδική έκδοση “Α2” για την «S», με κινητήρα 660 κ.εκ. για τους πρωτόλειους αναβάτες. Ας δούμε όμως πως παρουσιάζει η αγγλική φίρμα τα νέα της μοντέλα:

Street Triple S

Xτισμένο για να προσφέρει μια συναρπαστική, ευέλικτη και εθιστική καθημερινή βόλτα. Με τη νέα της streetfighter εμφάνιση, το υψηλότερο από ποτέ επίπεδο φινιρίσματος, ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της με φρένα, ελαστικά, ανάρτηση υψηλότερων προδιαγραφών και ένα ολοκαίνουργιο ψαλίδι gullwing.

Street Triple R

Πηγαίνοντας την απόδοση, τις προδιαγραφές και το φινίρισμα σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο, φτιάχτηκε για να είναι η απόλυτη streetfighter με προδιαγραφές και ρυθμίσεις για οδήγηση εστιασμένη στο δρόμο

Street Triple RS

Η πιο εκρηκτική και γεμάτη αδρεναλίνη Street Triple όλων των εποχών, φτιαγμένη για να νιώθει σπίτι της στην πίστα και το απόλυτο “όπλο” στο δρόμο

Τίποτα δεν έμεινε ίδιο

Με 80 αλλαγές και αναβαθμίσεις -που αφορούν σε νέο στρόφαλο και έμβολα, Nikasil χιτώνια, αυξημένη διάμετρο και διαδρομή- το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική αναβάθμιση στις επιδόσεις, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Κάθε ένα από τα νέα μοντέλα έρχεται με το δικό του σετάρισμα κινητήρα, ECU και πρόγραμμα, κάθε ένα προσαρμοσμένο για να ταιριάζει καλύτερα στο στυλ της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη. Μια ελαφρύτερη, ελεύθερης ροής εξάτμιση και ένα αναθεωρημένο φιλτροκούτι προσφέρουν ένα μεθυστικό και πιο διακριτό ήχο. Η ισχυρότερη από ποτέ επιτάχυνση και οι πλέον ακριβείς και σίγουρες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται μέσα από το συνδυασμό της αναθεωρημένης γεωμετρίας του κιβωτίου και των “κοντύτερων” δύο πρώτων σχέσεων αυτού.

Επιπλέον, στα μοντέλα R και RS, ένας νέος υποβοηθούμενος συμπλέκτης προσφέρει ελαφρύτερη σύμπλεξη και μειωμένη προσπάθεια για τον αναβάτη, για ακόμα καλύτερο έλεγχο και ακρίβεια. Η Street Triple S διαθέτει 2 προγράμματα οδήγησης (Road – Rain), η Street Triple R δύο επιπλέον (Road – Rain – Sport και προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη), ενώ η Street Triple RS ένα ακόμα (Road – Rain – Sport – προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη και Track)! Οι R και RS διαθέτουν ολοκαίνουργιο έγχρωμο πίνακα οργάνων TFT 5″, με ρυθμιζόμενη γωνία ώστε να μπορούν οι αναβάτες να έχουν ευανάγνωστη πρόσβαση από κάθε γωνία θέασης.

Η RS έρχεται με ένα πρόσθετο σετ τριών ακόμα στυλ προβολής οθόνης, με πιο δυναμικό σχηματισμό προβολής που περιλαμβάνει μέχρι και χρονόμετρο γύρου. Στην S υπάρχει ένα πλήρως αναθεωρημένο πακέτο οργάνων LCD, ίδιο με αυτό της τελευταίας γενιάς των Speed Triple 1050. Για την πλοήγηση των νέων οργάνων υπάρχει πλέον και joystick πέντε κατευθύνσεων (στα μοντέλα R και RS). Η RS διαθέτει quickshifter που επιτρέπει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, κάτι που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό των S και R. Το ολοκαίνουργιο ψαλίδι gullwing έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα σειρά Street Triple, με αποτέλεσμα την αυξημένη κατά μήκος στρεπτική ακαμψία, σε συνδυασμό με μία μηχανική μείωση στην πλευρική ακαμψία. Αυτό μεγιστοποιεί τη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες που επιτυγχάνει η νέα Street Triple, για μεγαλύτερη σιγουριά στον αναβάτη, με βελτιστοποιημένη θέση άξονα ψαλιδιού, που παρέχει περισσότερη φυσική αντίσταση στη συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά τη δυνατή επιτάχυνση.

Του Νίκου Βιτσιλάκη

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.