BMW G 310 GS. Έτοιμη για περιπέτεια κάθε μέρα

Για τη BMW Motorrad, η GS αποτελεί μία υπόσχεση για άρτια λειτουργία, αξιοπιστία και αντοχή. Η G 310 GS φέρνει αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία κάτω των 500cc, αφομοιώνοντάς τα με το δικό της ξεχωριστό, ώριμο τρόπο. Η BMW G 310 GS φαντάζει αυθεντική GS με την πρώτη ματιά. Χάρη στο χαρακτηριστικά ψηλό φτερό εμπρός, την εντυπωσιακή σιλουέτα και την υπερυψωμένη, κοφτή ουρά, η BMW G 310 GS υιοθετεί κλασικά στοιχεία από τις μεγάλες αδερφές της. Οι συμπαγείς αναλογίες της, το κοντό μεταξόνιο, ο τροχός 19 ιντσών εμπρός και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης είναι στοιχεία που χαρίζουν όρθια θέση οδήγησης στον αναβάτη και υπόσχονται αίσθηση απόλυτης ευελιξίας στην οδήγηση. Όπως και η G 310 R, η G 310 GS έχει σχεδιαστεί για την παγκόσμια αγορά. Ο κινητήρας της είναι συμβατός με διαφορετικής ποιότητας καύσιμα ενώ  υπακούει σε όλες τις προδιαγραφές αντιρύπανσης καθώς και σε τοπικούς κανονισμούς. Η μοτοσικλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της στους δρόμους όλου του κόσμου και εισάγει το κύρος του ονόματος BMW στην κατηγορία κάτω από τα 500 κ.εκ. Καρδιά της νέας BMW G 310 GS είναι ο υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 313 cc, ο οποίος έγινε πρώτα γνωστός στην G 310 R. Έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου. Η χωρητικότητα των 313 cc προκύπτει από διάμετρο κυλίνδρου 80 mm και διαδρομή 62,1 mm.

 Κύριο χαρακτηριστικό του μονοκύλινδρου κινητήρα της G 310 GS είναι η τοποθέτησή του στο πλαίσιο με αντιστροφή 180 μοιρών και με τον κύλινδρο σε κλίση προς τα πίσω, τον αυλό εισαγωγής από μπροστά και την εξάτμιση να βγαίνει από πίσω. Αυτή η διάταξη επιλέχτηκε για να αναπνέει ο κινητήρας δροσερό αέρα, κάτι που συνεπάγεται αυξημένη ισχύ ενώ εξασφαλίζει καλύτερη αρχιτεκτονική στην ίδια τη μοτοσικλέτα. Με μέγιστη ισχύ 25 kW (34 hp) στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 rpm ο κινητήρας της νέας G 310 GS είναι ο ιδανικός σύντροφος για απολαυστική, σπορ οδήγηση σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 169,5 κιλών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές DIN. Η νέα G 310 GS χαρίζει ξεκούραστη θέση οδήγησης στον αναβάτη, ιδανική για ανέμελη οδηγική απόλαυση τόσο στο δρόμο όσο και σε εξορμήσεις σε δασικούς δρόμους και χωμάτινα μονοπάτια. Όπως σε κάθε BMW Motorrad, όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια διακρίνονται για την ευχρηστία και την ασφάλεια στο χειρισμό τους. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην ευκολία χρήσης για μεγάλο εύρος αναβατών με διαφορετικό σωματότυπο. Η ανάρτηση της νέας G 310 GS είναι παρόμοια με της G 310 R roadster. Στηρίζεται στο ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο – χωροδικτύωμα – με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο – που εξασφαλίζει μεγάλη στρεπτική ακαμψία και αυξημένη αντοχή. Η ακαμψία και η καλή ισορροπία του πλαισίου αποτελούν τη βάση για εξαιρετική σταθερότητα στο δρόμο και μεγάλη ακρίβεια τιμονιού. Στην μπροστινή ανάρτηση υπάρχει ένα στιβαρό, αντεστραμμένο πιρούνι ενώ πίσω, ένα αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ βιδωμένο απευθείας πάνω σ’ αυτό.

Όπως σε όλες τις μοτοσικλέτες BMW, το ABS βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό της νέας G 310 GS. Ο συνδυασμός του συστήματος φρένων υψηλής απόδοσης με το δικάναλο ABS συνεπάγεται αποτελεσματική επιβράδυνση και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού, εφόσον το ζητήσει ο αναβάτης για οδήγηση σε χώμα. Ο πίνακας οργάνων της G 310 GS διαθέτει μία μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη υγρών κρυστάλλων με πλήθος ενδείξεων.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.