Η Mazda θα λανσάρει καινοτόμους HCCI κινητήρες το 2018

Ένα νέο δημοσίευμα από το Nikkei αναφέρει ότι η Mazda είναι σχεδόν έτοιμη να περάσει στην παραγωγή την τεχνολογία Homogeneous Charge Compression Ignition. Μία τεχνολογία που θα σύμφωνα με τις μέχρι τώρα δηλώσεις και πληροφορίες, θα μειώσει έως και κατά 30% την κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια, τις εκπομπές ρύπων των κινητήρων της Ιαπωνικής εταιρίας.

Ο τρόπος λειτουργίας της τεχνολογίας είναι απλός. Το καύσιμο μίγμα βενζίνης και αέρα συμπιέζεται στον θάλαμο καύσης μέχρι να αναφλεχθεί. Χωρίς μπουζί ή οποιαδήποτε άλλη “εξωτερική” παρέμβαση. Στην ουσία, πρόκειται για “dieselοποίηση” του βενζινοκινητήρα αν θέλουμε να υπεραπλουστεύσουμε. Το να εφαρμόσεις όμως αυτή την τεχνολογία σε κινητήρα παραγωγής, είναι δύσκολο και γι’ αυτό η Mazda έχει επενδύσει κεφάλαια, χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό τα τελευταία χρόνια στην εξέλιξη της. Υπάρχουν προβλήματα που έχουν να κάνουν με τον έλεγχο της αυτανάφλεξης (γιατί η γραμμή που χωρίζει την ελεγχόμενη από την ανεξέλεγκτη είναι πολύ λεπτή) και τον ακριβή έλεγχο της θερμότητας, των στροφών και του καυσίμου όμως ο κατασκευαστής δείχνει σίγουρος ότι τα όποια προβλήματα έχουν λυθεί.

Αν τελικά η τεχνολογία περάσει στην παραγωγή ως μέρος της SkyActiv 2 σουίτας το 2018, η Mazda θα έχει ξεπεράσει την General Motors, την Daimler και την Hyundai που έχουν δοκιμάσει την συμφέρουσα εξέλιξη HCCI κινητήρων αλλά απέτυχαν. Επιπλέον, θα φέρει την εταιρία σε πλεονεκτική θέση όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ιδίως αν συνυπολογίσουμε πως το ίδιο δημοσίευμα, αναφέρει πως η Mazda θα ξεκινήσει την μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2019 και σχεδιάζει ένα plug-in υβριδικό για το 2021.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.