Ford GT. Ένα αυτοκίνητο, 5 “διαφορετικοί” πίνακες οργάνων

Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι οι παραδόσεις του ολοκαίνουριου Ford GT έχουν ξεκινήσει και η Αμερικανική εταιρία ακόμα μας δίνει πληροφορίες με το σταγονόμετρο. Και μάλιστα μη-βασικές πληροφορίες, αφού ακόμα και τώρα, δεν γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου όπως για παράδειγμα το βάρος του ή την ιπποδύναμη/ροπή του twin-turbo V6 των 3.5 λίτρων. Δεν γνωρίζουμε ούτε καν την τιμή του. Ξέρουμε όμως τι περιλαμβάνει το kit παραγγελίας του αυτοκινήτου και τώρα, μαθαίνουμε το πώς διαμορφώνεται ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων ανάλογα με το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Το νέο Ford GT διαθέτει 5 διαφορετικά modes. Normal, για την καθημερινή οδήγηση, όπου το ταχύμετρο στον οθόνη-πίνακα οργάνων των 10 ιντσών είναι στο κέντρο, η επιλεγμένη ταχύτητα στα δεξιά και το στροφόμετρο στο πάνω μέρος δείχνει κατά βάση το εύρος 3.000-7.000 σ.α.λ. “συρρικνώνοντας” οτιδήποτε άλλο. Wet, για οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα όπως υποδηλώνει το όνομα, όπου ο πίνακας οργάνων είναι πρακτικά πανομοιότυπος με το Normal αλλά τα γραφικά “προσομοιώνουν την γυαλάδα της υγρής ασφάλτου” όπως λέει η Ford. Sport, όπου η επιλεγμένη ταχύτητα είναι στο επίκεντρο με το ταχύμετρο να πηγαίνει στα δεξιά ενώ τα πάντα αποκτούν μία πορτοκαλί χροιά. Track, που είναι μία εξέλιξη του Sport mode με το πορτοκαλί να γίνεται περισσότερο κόκκινο, το ταχύμετρο να μετακινείται πάνω αριστερά και τον πίνακα οργάνων να προσφέρει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την θερμοκρασία του ψυκτικού, την πίεση του λαδιού, την θερμοκρασία του λαδιού και την στάθμη του καυσίμου. Τέλος, V-Max για εκείνες τις στιγμές που ο οδηγός θέλει να κυνηγήσει την μέγιστη ταχύτητα και έτσι το ταχύμετρο ξαναπαίρνει την θέση του στο κέντρο και η οθόνη προβάλει πληροφορίες όπως για παράδειγμα την πίεση υπερπλήρωσης.

Ο πίνακας οργάνων όμως δεν αποτελεί λόγο να ζηλεύεις τους ιδιοκτήτες των GT. Έχουμε πολλούς λόγους, αλλά το ταμπλό δεν είναι ένας από αυτούς. Η Ford λέει ότι η συγκεκριμένη καινοτομία θα περάσει και σε άλλα μοντέλα τη στο μέλλον.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.