Οι υπέροχες ζωές των αγοραστών Bentley και Bugatti

Όλοι ξέρουμε ότι για να αγοράσεις μία Bentley ή μία Bugatti πρέπει να είσαι πλούσιος. Για την ακρίβεια, πρέπει να είσαι πολύ πλούσιος. Ωστόσο σπάνια μας δίνεται μία τάξη μεγέθους. Στο κάτω-κάτω, μιλάμε για δύο μάρκες που ναι μεν βγάζουν πολύ ακριβά και πολύ εκλεκτά αυτοκίνητα αλλά την ίδια στιγμή, μιλάμε για αυτοκίνητα σε πολύ διαφορετικά επίπεδα τιμών.

Για παράδειγμα, μία Bentley Bentayga ξεκινά από τα $229.100 στις Η.Π.Α. και μία Bentley Mulsanne από τα $303.700. Φυσικά, η μέση τιμή πώλησης αυτών των αυτοκινήτων είναι αρκετά ψηλότερα αφού οι πελάτες έχουν την τάση να επιλέγουν πολλά extras αλλά ας πάρουμε την αρχική τιμή. Από την άλλη, η Bugatti Chiron, με τον εξωφρενικό W16 των 8 λίτρων και των 1.500 ίππων που θα παραχθεί σε μόλις 500 κομμάτια, κοστίζει 2.4 εκατομμύρια δολάρια! Δεν μπορεί λοιπόν το target group να είναι το ίδιο! Και όπως αποκαλύπτει ο επικεφαλής των δύο εταιριών, Wolfgang Duerheimer, δεν είναι!

Οι ιδιοκτήτες Bentley είναι συνήθως επιτυχημένα στελέχη ή ιδιοκτήτες εταιριών. Όταν χρησιμοποιούν αεροπλάνο, πετάνε “business” και όταν μένουν σε ξενοδοχεία, μένουν στα καλύτερα δωμάτια υπέροχων, πεντάστερων ξενοδοχείων. Αν δε, αποφασίσουν να δούνε κάποιον αγώνα ποδοσφαίρου, το κάνουν από την δική τους, προσωπική σουίτα που έχουν αγοράσει στο στάδιο ενώ στο γκαράζ τους, φιλοξενούν κατά μέσο όρο 8 αυτοκίνητα. Ωραία ζωή!

Οι ιδιοκτήτες Bugatti όμως είναι αλλού. Έχουν στην κατοχή τους περί τα 64 αυτοκίνητα κατά μέσο όρο. Είναι δισεκατομμυριούχοι που όταν χρειάζεται να πετάξουν, το κάνουν με το δικό τους, προσωπικό jet ή ελικόπτερο που σημειωτέον, σπάνια έχουν μόνο ένα. Αν πρέπει να μείνουν σε ξενοδοχείο, μένουν στην καλύτερη σουίτα σε κάποιο από αυτά που τους ανήκουν ενώ όταν παρευρίσκονται σε κάποιον αγώνα ποδοσφαίρου, είναι της ομάδας που έχουν! Φυσικά, διατηρούν συλλογές έργων τέχνης και έχουν τουλάχιστον ένα yacht για κάθε ενδεχόμενο.

Ένα ακόμα προνόμιο που απολαμβάνουν οι πελάτης της Bugatti, είναι η συμμετοχή σε ένα αποκλειστικό club ανθρώπων που συναντάται με τον Duerheimer δύο φορές τον χρόνο. Μία φορά την άνοιξη, στην Γενεύη και μία στο Pebble Beach της Καλιφόρνια το καλοκαίρι. Περιττό να αναφέρω ότι η καλοκαιρινή συνάντηση συνδυάζεται με μία επίσκεψη στο Pebble Beach Concours d’ Elegance… Για να μπούνε δε σε αυτά τα events, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να παρουσιάσουν το κλειδί της  Bugatti τους.

Τώρα λοιπόν, έχεις μία ιδέα για το πελατολόγιο αυτών των εταιριών. Επίσης, έχεις μία τάξη μεγέθους και για τις υπόλοιπες εταιρίες. Καταλαβαίνεις πλέον σε ποιούς απευθύνεται η Ferrari με τα κορυφαία, περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που βγάζει και γιατί απαιτεί αφοσίωση από τους πελάτες της – αφοσίωση που φυσικά αποδεικνύεται από την συλλογή τους. Καταλαβαίνεις γιατί λανσάρονται μοντέλα με επταψήφιες τιμές και ποιοι τα αγοράζουν…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.