Subaru WRX και WRX STI 2018. Παραδοσιακή συνταγή facelift

Όπως ξέραμε, έτσι κι έγινε. Πριν το τρέχον WRX δώσει την θέση του στο νέο μοντέλο το 2020 ή λίγο αργότερα, η Subaru αποφάσισε να το φρεσκάρει λίγο για τα επόμενα χρόνια. Οι αλλαγές δεν είναι ριζοσπαστικές, αλλά είναι σε γενικές γραμμές ότι περιμένει να δει κάποιος σε ένα facelift. Τόσο το 2018 Subaru WRX όσο και το WRX STI, διαθέτουν νέο “πρόσωπο” με ανασχεδιασμένη άνω γρίλια, σημαντικά μεγαλύτερη κάτω γρίλια και νέου σχεδιασμού LED Steering Responsive Headlights. Στο υπόλοιπο αμάξωμα δεν παρατηρούνται αλλαγές, αν εξαιρέσει κανείς τις νέες υποδοχές για ράγες οροφής.

Σημαντικότερες είναι οι βελτιώσεις στα μηχανικά όμως. Ο υπερτροφοδοτούμενος, δίλιτρος Boxer άμεσου ψεκασμού αποδίδει 268 άλογα και συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης της Subaru, Symmetrical All Wheel Drive με Active Torque Vectoring και είτε ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε το Sport Lineartronic CVT όπως και στο παρελθόν. Όμως η Subaru τροποποίησε τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης για βελτιωμένη άνεση και σταθερότερο σύστημα διεύθυνσης ενώ άλλαξε τον σχεδιασμό του synchro στο χειροκίνητο κιβώτιο για να του χαρίσει καλύτερη αίσθηση. Ανανεωμένο είναι και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) ενώ η Subaru πλέον προσφέρει το νέο, Performance Package για το WRX Premium με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα buckets της Recaro, κόκκινες δαγκάνες φρένων με τακάκια της Jurid και αφαίρεση της ηλιοροφής για μείωση του βάρους.

Όσον αφορά στο WRX STI, αυτό εξακολουθεί να κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο Boxer των 2.5 λίτρων που αποδίδει 305 άλογα. Όμως ενώ προ-facelift το DCCD σύστημα  τετρακίνησης χρησιμοποιούσε έναν συνδυασμό μηχανικού και ηλεκτρονικού ελέγχου του κεντρικού διαφορικού, τώρα ο έλεγχος είναι αμιγώς ηλεκτρονικός για ταχύτερες και ομαλότερες αντιδράσεις. Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από 6πίστονες, μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo εμπρός και 2πίστονες μονομπλόκ πίσω ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, το WRX STI εξοπλίζεται με ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών (κάπως πρέπει να χωρέσουν οι δαγκάνες) και ελαστικά 245/35.

Κατά τα άλλα, η Ιαπωνική εταιρία εξοπλίζει τα ανανεωμένα WRX και WRX STI με αναβαθμισμένα υλικά στο εσωτερικό, βελτιωμένο NVH (Noive Vibration Harshness) χάρη σε στοχευμένες αλλαγές που έγιναν στα παράθυρα, τις πόρτες και το παρμπρίζ, μεγαλύτερη οθόνη 5.9 ιντσών (έναντι 4.3 ιντσών στο παρελθόν) και αναβαθμισμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Οι πωλήσεις των δύο μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσουν στις Η.Π.Α. την ερχόμενη άνοιξη.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.