Καμία απόφαση ακόμα για το Opel GT

Το Opel GT Concept είναι ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε από την Γερμανική εταιρία τον Ιανουάριο του 2016, πριν κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον ίδιο χρόνο. Ένα ελαφρύ, πισωκίνητο πρωτότυπο του οποίου το βάρος δεν ξεπερνούσε τα 1.000 κιλά και χάρη σε αυτό, δεν χρειαζόταν τίποτε παραπάνω από έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 145 ίππων. Τέλος, ήταν ένα πρωτότυπο που απέσπασε πολλά θετικά σχόλια, τόσο από τον κόσμο, όσο και από εκπροσώπους του ειδικού τύπου. Οπότε εννοείται ότι η Opel θα ήθελε να το περάσει στην παραγωγή. Το θέμα είναι: μπορεί να το κάνει με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει νόημα εμπορικά;

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Opel, Karl-Thomas Neumann, υπάρχουν δύο δρόμοι. Ο ένας είναι είτε να δημιουργηθεί μία FR πλατφόρμα με οτιδήποτε υπάρχει ήδη έτοιμο, είτε να δανειστεί η Opel μία ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα. Όμως ο Neumann δεν φαίνεται ιδιαίτερα θετικός…

“Μπορείς να πάρεις κομμάτια αλλά είναι θέμα κόστους. Αν κάνεις αρκετό engineering στην πλατφόρμα, τότε δεν μπορείς να το κάνεις.”

Ο άλλος δρόμος λοιπόν, είναι αυτός της συνεργασίας με κάποιον άλλο κατασκευαστή για τη δημιουργία μίας νέας πλατφόρμας. Μία πρακτική που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στην βιομηχανία. Έτσι μοιράζεις το κόστος χωρίς να κάνεις σημαντικούς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση είναι να βρεθεί ο σωστός συνεργάτης βέβαια.

Όπως και να έχει, ο Neumann ψάχνει να βρει την λύση και δεν βιάζεται για να παρουσιάσει ένα project στα υψηλότερα κλιμάκια για να το απορρίψουν. Πιστεύει ότι το Opel GT Concept έχει ακόμα δύο χρόνια “ζωής” πριν το σχέδιο χάσει την ελκυστικότητα του και θα εκμεταλλευτεί αυτό το χρονικό διάστημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να περάσει το μικρό πισωκίνητο όχημα στην παραγωγή.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.