Αυτοί είναι οι 10 καλύτεροι κινητήρες για φέτος

Ο θεσμός των “10 καλύτερων κινητήρων” μετράει ήδη 23 χρόνια ζωής για το Ward’s Auto και η λίστα που είδε το φως της δημοσιότητας φέτος έχει ορισμένες εκπλήξεις. Πριν ξεκινήσουμε όμως, να πούμε ότι η λίστα είναι έως έναν βαθμό υποκειμενική, αφού δεν γίνονται μετρήσεις. Οι κινητήρες βαθμολογούνται από το Αμερικάνικο μέσο με βάση την ιπποδύναμη, την ροπή, τα συγκριτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, τον θόρυβο, την οικονομία καυσίμου και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών. Τέλος, για να συμπεριληφθεί ένας κινητήρας, πρέπει η αξία του οχήματος στο οποίο βρίσκεται να μην υπερβαίνει τα $62.000. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, δεν υπάρχει V8 κινητήρας στους 10 καλύτερους της χρονιάς! Ποιοι είναι όμως αυτοί για το 2017; Σε αλφαβητική σειρά:

·         3.0L Turbocharged DOHC I-6 (BMW M240i)

·         1.5L DOHC 4-cyl./Dual Motor EREV (Chevrolet Volt)

·         3.6L DOHC V-6/Dual Motor PHEV (Chrysler Pacifica Hybrid)

·         2.3L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Ford Focus RS)

·         2.0L DOHC 4-cyl./Dual Motor HEV (Honda Accord Hybrid)

·         1.4L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Hyundai Elantra Eco)

·         3.0L Turbocharged DOHC V-6 (Infiniti Q50)

·         2.5L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mazda CX-9)

·         2.0L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mercedes-Benz C300)

·         2.0L Turbo/Supercharged DOHC 4-cyl. (Volvo V60 Polestar)

“Οι κατασκευαστές κάνουν downsizing, χρησιμοποιούν την υπερτροφοδότηση και τον ηλεκτρισμό ως βασικές στρατηγικές για την παροχή συνόλων χωρίς συμβιβασμούς που είναι ταυτόχρονα οικονομικά όσον αφορά στο καύσιμο που καταναλώνουν. Και η λίστα της φετινής χρονιάς προφανώς επιβεβαιώνει αυτή την στρατηγική.”

Δήλωσε ο Drew Winter του WardsAuto. Ορισμένα στοιχεία για τους “10 καλύτερους” του 2017. Ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά της BMW (B58) βρίσκεται στη λίστα χάρη στην εξαιρετική του απόδοση (335 άλογα και 500 Nm ροπής) και την απρόσμενα χαμηλή κατανάλωση, αφού σε 12 ημέρες κατανάλωσε κατά μέσο όρο 9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας του Volt είναι εκεί επειδή το drivetrain είναι ένα από τα πλέον πρωτοποριακά συστήματα προώθησης που έχουν κατασκευαστεί. Ο 3.6 λίτρων V6 του Chrysler Pacifica Hybrid με τους δύο ηλεκτροκινητήρες εντυπωσίασε με την απόδοση του και την χαμηλή πραγματική κατανάλωση που δεν υπερέβη τα 7.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας του Ford Focus RS κέρδισε τη θέση του κυρίως με το value-for-money – 350 άλογα και 475 Nm ροπής με λιγότερα από $37.000 στις Η.Π.Α. Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος του Honda Accord Hybrid εφαρμόζει τον κύκλο Atkinson και προσφέρει χαμηλή κατανάλωση (5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα) και την εντύπωση ότι οδηγείς ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Η “φθηνή” πρόταση της χρονιάς, είναι ο τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος 1400άρης Kappa κινητήρας του Hyundai Elantra Eco ενώ ο twin-turbo V6 του Infiniti Q50 χρησιμοποιεί σύγχρονη τεχνολογία για να δώσει 400 άλογα και σχετικά χαμηλή κατανάλωση (10.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα). Από την λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει ο SkyActiv κινητήρας της Mazda και συγκεκριμένα, αυτός των 2.5 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό του CX-9 που κέρδισε τις εντυπώσεις με την αποδοτικότητα του και το Dynamic Pressure σύστημα που μέσω μίας βαλβίδας στην εξάτμιση, δημιουργεί επιπλέον πίεση σε χαμηλές στροφές βοηθώντας το turbo να spoolάρει. Τέλος, έχουμε τον δίλιτρο τετρακύλινδρο της Mercedes-Benz C300 με την μέγιστη ροπή των 370 Nm στις 1.300 μόλις σ.α.λ. και το εντυπωσιακό σύνολο του Volvo V60 Polestar που χάρη στο twincharging (turbo και κομπρέσσορας μαζί) καταφέρνει να αποδώσει 362 άλογα από μόλις 2 λίτρα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.