NEO OPEL AMPERA-E: ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Τα ηλεκτρικά έρχονται με γρήγορους ρυθμούς και…

Ποιοι είναι οι δύο κύριοι παράγοντες που λειτουργούν ανασχετικά για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Το άγχος της αυτονομίας είναι αναμφίβολα Νο1 παράγοντας που εμποδίζει την ευρεία κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Η Opel έβαλε τέλος σε τέτοιου είδους ανησυχίες με το επαναστατικό Ampera-e που παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον περασμένο μήνα. Με αυτονομία πάνω από 500 km (ηλεκτρική αυτονομία, στον κύκλο NEDC σε km: >500, προκαταρκτικές τιμές) υπερτερεί έναντι του πλησιέστερου ανταγωνιστή του στην κατηγορία κατά 100 km τουλάχιστον στο δρόμο. Ο δεύτερος παράγοντας έχει να κάνει με την υποδομή φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού, μία φόρτιση 30 λεπτών σε ταχυφορτιστή 50 kW DC θα προσφέρει έξτρα αυτονομία 150 km (μέση τιμή, μετρημένη με βάση προκαταρτικές δοκιμές NEDC) στη μπαταρία ιόντων λιθίου νέας γενιάς του Ampera-e.

…η Opel τρέχει για να είναι από τους πρωτοπόρους
…η Opel τρέχει για να είναι από τους πρωτοπόρους

Μπορεί οι ταχυφορτιστές να θεωρούνται ακόμα ασυνήθιστο θέαμα, ωστόσο τα πράγματα θα αλλάξουν στο εγγύς μέλλον. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Συγκοινωνιών και Ψηφιακών Υποδομών ανακοίνωσε ότι 400 σταθμοί ταχείας φόρτισης θα εγκατασταθούν κατά μήκος των βασικών αυτοκινητόδρομων της χώρας σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης σταθμών ανεφοδιασμού “Tank und Rast” μέχρι το τέλος του 2017. Επιπλέον, η Γερμανική Κυβέρνηση δεσμεύτηκε να επενδύσει 300 εκατομμύρια Ευρώ στην ανάπτυξη της απαραίτητης υποδοχής τα επόμενα χρόνια με την εγκατάσταση 5.000 σταθμών ταχείας φόρτισης και 10.000 σταθμών κανονικής φόρτισης σε σταθμούς ανεφοδιασμού σε όλο το μήκος των κύριων οδών, σε εμπορικά και αθλητικά κέντρα, σταθμούς κοινοχρησίας οχημάτων και τρένων, αεροδρόμια και εκθεσιακά κέντρα μέχρι το 2020. Με αυτό τον τρόπο, αυτοκίνητα όπως το επαναστατικό Opel Ampera-e θα έχουν ευρεία πρόσβαση σε μία βολική λύση φόρτισης. Καθώς το Ampera-e θα κυκλοφορήσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους την άνοιξη του 2017, η Opel θέλησε να διασφαλίσει ότι η έδρα της εταιρίας θα είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας φόρτισης, γι’ αυτό και εγκατέστησε έναν ταχυφορτιστή DC ισχύος 50 kW και έναν AC μέσης ισχύος στα 22 kW στο Rüsselsheim.
Επιπλέον της ταχείας φόρτισης DC, η μπαταρία 60 kWh του Ampera-e μπορεί να φορτίζεται σε προαιρετικούς οικιακούς σταθμούς φόρτισης 4.6 kW, που πληρούν τις Γερμανικές προδιαγραφές για εγκατάσταση ηλεκτρικού δικτύου σε σπίτια. Επιπλέον, το Ampera-e μπορεί να φορτίζεται σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC σε όλη την Ευρώπη. Με τον ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή του θα φορτίζει με ισχύ 3,6 kW ή 7.2 kW σε τέτοιους σταθμούς AC. Έχοντας αυτονομία NEDC πάνω από 500 km (προκαταρκτικές τιμές), οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να μην χρειαστεί ποτέ να φορτίσουν τη μπαταρία τους από 0 – 100%, κυρίως λόγω του ότι η μέση απόσταση που διανύουν καθημερινά είναι 60 km. Η ευέλικτη στρατηγική φόρτισης της Opel για το Ampera-e επιτρέπει επίσης τη φόρτιση του νέου ηλεκτρικού μοντέλου μέσω μιας στάνταρ, οικιακής ηλεκτρικής πρίζας 2,3 kW εύκολα και άνετα για όλους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.