MERCEDES B CLASS 180 CDI: IΚΑΝΗ ΓΙΑ ΟΛΑ

Η Mercedes κράτησε μόνο τη B-Class ως πολυμορφικό

Η Mercedes μετά την απόφασή της, η οποία βεβαίως την δικαίωσε πλήρως, να αλλάξει άρδην το χαρακτήρα της A Class και να διατηρήσει τη B Class ως το μόνο πολυμορφικό στη γκάμα της, είχαμε την ευκαιρία να έχουμε το ανανεωμένο Γερμανικό μοντέλο για δοκιμή και μάλιστα στην πλέον ενδιαφέρουσα έκδοσή του, αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων. Όπως αντιλαμβάνεστε ένα μοντέλο όπως η B Class οφείλει να ανταπεξέρχεται με επιτυχία στις πολλές και διαφορετικές ανάγκες μίας σύγχρονης οικογένειας, οι οποίες κάθε άλλο παρά λίγες ή εύκολες στην ικανοποίηση τους, είναι. 

Φρεσκαρισμένη

Τα πλαϊνά «νεύρα» δίνουν έναν έντονο αισθητικό τόνο

Το να καταφέρεις να κάνεις ένα πολυμορφικό όχημα όμορφο και αισθητικά θετικό, κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι, ειδικά όταν το συνολικά συντηρητικό προφίλ σου, δεν επιτρέπει και ιδιαίτερους σχεδιαστικούς πειραματισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο η Mercedes κατάφερε να κάνει την ανανεωμένη B Class να δείχνει αρκετά φρέσκια, χωρίς ωστόσο να προκαλεί επιφωνήματα θαυμασμού και απορίας. Το μικρότερο ύψος σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος καταφέρνει να χαρίζει στο αυτοκίνητο μία εικόνα στιβαρότητας, η οποία σε συνδυασμό με τα ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός πίσω και το μεγάλωμα των εμπρός αεραγωγών, δημιουργεί ένα σύνολο καλαίσθητο και αποδεκτό στη κάθε του λεπτομέρεια. Μάλιστα το τελείωμα του προφυλακτήρα εμπρός καθώς και οι δύο χρωμιωμένες εξατμίσεις στο πίσω μέρος, θα μπορούσαμε να πούμε πως προσφέρουν και την απαιτούμενη σπορτίφ νότα στην εικόνα του αμαξώματος. 

Eμφατική άνεση

Χωρίς κάτι το ιδιαίτερο το πίσω μέρος

Ως πολυμορφικό, το δυνατό της στοιχείο είναι η άνεση που είναι σε θέση να προσφέρει σε πέντε επιβάτες, οι οποίοι, όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής της, όχι απλώς θα βολευτούν χωρίς κανένα πρόβλημα στο εσωτερικό της, αλλά θα κάνουν και ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη Αθήνα Θεσσαλονίκη αυθημερόν, χωρίς να υπάρξει το παραμικρό παράπονο. Πέρα λοιπόν από τους χώρους, η σχεδίαση και η συνολική αισθητική του πίνακα οργάνων και της κεντρικής κονσόλας, είναι ίδια και με αρκετά άλλα μοντέλα της Γερμανικής εταιρίας. Ποιότητα υλικών και κατασκευής βρίσκονται στα γνωστά πολύ υψηλά δεδομένα της Mercedes ενώ εργονομία και εξοπλισμός ικανοποιούν πλήρως. 

Με στόχο την οικονομία

Ποιοτικό και προσεγμένο, χωρίς όμως φαντασία

Η έκδοση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένη με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 109 ίππους με τη ροπή του να φτάνει τα 260 Nm. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο συνδυαζότανε με το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων της Mercedes, που ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.  Πολύ καλά λειτουργεί και η ανάρτηση που μάλιστα έχει βελτιωθεί σε ποιότητα λειτουργίας μετά την ανανέωση του μοντέλου. Τόσο τα εμπρός γόνατα Μακφέρσον όσο και το πίσω σύστημα τεσσάρων συνδέσμων, εξασφαλίζουν και άνεση αλλά και σωστή συμπεριφορά στο δρόμο.

Για όλες τις καταστάσεις

Οι χώροι είναι ένα από τα πολύ δυνατά του σημεία

Όταν χρειαστεί να κάνεις πάνω από 1000 χιλιόμετρα αυθημερόν και μάλιστα με τέσσερις συνεπιβάτες, όπως αντιλαμβάνεστε η επιλογή του αυτοκινήτου και οι δυνατότητες που αυτό προσφέρει, έχουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία. Και εμείς δοκιμάσαμε την Mercedes B Class 180 CDi σε μία τέτοια κατάσταση και οφείλουμε να πούμε πως μας δικαίωσε. Πρώτο διότι η υψηλή ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με την άνεση των χώρων και την προσεγμένη ηχομόνωση, δεν κούρασαν τους επιβάτες. Δεύτερον διότι η υψηλή θέση οδήγησης, η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, το αυτόματο κιβώτιο και τα μόλις 6 λτ./100 χλμ καυσίμου με αρκετά σβέλτη οδήγηση, βοήθησαν τα μέγιστα στο να κάνουν τη ζωή του οδηγού όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστη. Από εκεί και πέρα η B Class δεν θα σας αρνηθεί ακόμη και τη γρήγορη οδήγηση, καθώς πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα, είναι σαφώς σε θέση να διαχειριστούν πολύ μεγαλύτερα και πιο ισχυρά μηχανικά σύνολα. Tέλος τα 29550 Ευρώ που κοστίζει, στα οποία θα πρέπει να προσθέσετε και το επιπλέον κόστος του αυτόματου κιβωτίου του αυτοκινήτου της δοκιμής, σαφώς και δεν είναι λίγα, παρά τα όσα πολλά είναι σε θέση να προσφέρει, καθώς πρόκειται για ένα γνήσιο premium πολυμορφικό.

  • Άνεση                                           
              • Τιμή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εικόνα εσωτερικού ίδια και με άλλα μοντέλα της εταιρίας
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1500 κ.εκ. turbodiesel
Ίπποι                   109
Τελική ταχύτητα       190 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     11,6’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής   6 λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       104 γρ./χλμ
Του Σωτήρη Βουτσελά

Άνετα στα μεγάλα ταξίδια
Παραπάνω από ικανοποιητικός με τα 488 λίτρα της χωρητικότητά του
Ιδιαίτερα οικονομικός
Σκοπός της είναι τα άνετα οικογενειακά ταξίδια
Η οδική της συμπεριφορά παραμένει ουδέτερη σε κάθε κατάσταση

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.