VW TIGUAN 1.4 TSi 160 PS DSG: ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΝΕΤΟ

Παρά τα αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην αγορά,
καταφέρνει να δείχνει αρκετά φρέσκο

Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί το Tiguan της VW είχε φέρει τα πάνω κάτω στη κατηγορία των μεσαίων οχημάτων ελευθέρου χρόνου με την ποιότητα, την άνεση και φυσικά με τον κυβισμό του. Τώρα διανύοντας την πλέον ώριμη περίοδο της πορείας του, το Γερμανικό SUV προσφέρει πληθώρα επιλογών στους υποψήφιους αγοραστές, ικανοποιώντας με τον τρόπο αυτό τις διαφορετικές ανάγκες που προκύπτουν με το πέρασμα των χρόνων. Μία τέτοια περίπτωση είναι και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG το οποίο αυξάνει σημαντική την άνεση αλλά και τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. 

Χωρίς αισθητικές αλλαγές

Με αναλλοίωτες διαστάσεις,
που ισορροπούν επιτυχώς ανάμεσα στην ευκολία κίνησης
εντός πόλης και στους ικανοποιητικούς χώρους

Το 2012 το Tiguan υπέστη μία μικρή ανανέωση προκειμένου να φρεσκαριστεί και να παραμείνει ανταγωνιστικό μέχρι τα μέσα του 2016 που περίπου τοποθετείται η πλήρης αντικατάσταση του μοντέλου. Όπως αντιλαμβάνεστε η ‘έκδοση της δοκιμή μας διατηρεί το μοντέρνο και δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αφήνοντας λεπτομέρειες, όπως οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και το κόκκινο λογότυπο TSI, να κάνουν τη διαφορά για όσους φυσικά γνωρίζουν και μπορούν να την αντιληφθούν. Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό, το οποίο συνεχίζει να δείχνει αλλά και να είναι ολοκληρωμένο και χρηστικό. Στο ταμπλό δεσπόζει η οθόνη του ηχοσυστήματος, που μεταφέρει αντίστοιχα πληροφορίες από τον υπολογιστή ταξιδίου και τον κλιματισμό. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι ανάλογα των προσδοκιών, ενώ και η ποιότητα συναρμογής είναι υψηλή. Το επανασχεδιασμένο μετά το facelift τιμόνι έχει κερδίσει ένα κλικ σχεδιαστικά σε δυναμισμό, ενώ και τα χειριστήρια που φέρει είναι πιο πρακτικά.

Η πηγή του δυναμισμού

Με ένα σετ σωστά ελαστικά θα σας πάει πιο μακριά από εκεί που φαντάζεστε

Η πηγή του δυναμισμού του VW Tiguan κρύβεται κάτω από το καπό, όπου ο γνωστός 1.4 TSi αποδίδει για την περίσταση 160 ίππους και συνδυάζεται εξαιρετικά με το DSG των έξη σχέσεων. Το τελευταίο διακρίνεται για τις πολύ ομαλές αλλαγές των σχέσεων, ενώ ανάλογα με τις διαθέσεις σας μπορείτε να επιλέξετε τη λειτουργία sport ή ακόμη καλύτερα να αλλάζετε τις ταχύτητες μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι και να απολαμβάνεται κάθε στιγμή οδήγησης. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,9’’, ενώ η τελική του αυτοκινήτου φτάνει τα 198 χλμ./ώρα. Βέβαια αν οδηγήσετε το αυτοκίνητο ανάλογα με τις δυνατότητές του, τότε κατανάλωση μπορεί να προσεγγίσει ακόμη και τα 10 λτ./100 χλμ, ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες κυμαίνεται στη περιοχή των οκτώ λίτρων για κάθε 100 χλμ.

Για μεγάλες άνετες μετακινήσεις 

Σοβαρή σχεδίαση και υψηλή ποιότητα κατασκευής

Στο δρόμο το Tiguan είναι σαφώς προσανατολισμένο προς την άνεση.  Οι αναρτήσεις του διαχειρίζονται με επιτυχία τις πάμπολλές λακκούβες των ελληνικών δρόμων και γενικά «ισιώνουν» πολλές από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αν και δεν είναι στον χαρακτήρα του να το πιέσεις  καθώς είναι κατασκευασμένο για πολύωρες, απροβλημάτιστες μετακινήσεις, δεν θα αρνηθεί τη σβέλτη οδήγηση, αρκεί φυσικά ο οδηγός να έχει πάντα στο μυαλό του τι οδηγεί. Οι κλίσεις στις στροφές διατηρούνται σε λογικά επίπεδα και η συμπεριφορά του, γενικά, εμπνέει ασφάλεια.

Οριακά ικανοποιητικό για μία τετραμελή οικογένεια

Εν τέλει, το Tiguan 1.4 TSI 160PS με το DSG μπορεί να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες μιας οικογένειας αλλά και όσων δελεάζονται από τις καμπύλες των SUV, αποζητούν όμως αυτό το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις. Έχοντας κόστος 26690 ευρώ με απόσυρση και με ικανοποιητικό εξοπλισμό είναι μία πολύ καλή πρόταση, η οποία θα γινότανε ακόμη καλύτερα αν έδινε έστω ως επιλογή και την τετρακίνηση σε αυτήν την έκδοση.

• Επιδόσεις                                                 
 • Δεν συνδυάζει DSG και τετρακίνηση στον 1.4 TSi
• Ποιότητα κύλισης                              
• Κατανάλωση υπό πίεση
• Ευκολία οδήγησης
• Οδική συμπεριφορά
• Άνεση στο ταξίδια

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας                                   1400 κ.εκ. TSi
Ίπποι                   160
Τελική ταχύτητα       198 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     8,9’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής        9 λτ. 100 χλμ
Εκπομπές CO2       164 γρ./χλμ
Τέλη κυκλοφορίας                      369€
Του Σωτήρη Βουτσελά

Με άνεση δύο και με μικρές υποχωρήσεις θα υποδεχτεί και τρία άτομα
Γνωστές οι ικανότητες του DSG
Χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις και μόνο αν τον πιέσετε θα ζητήσει αρκετό καύσιμο
Πολύ βολικά τα χειριστήρια επάνω στο τιμόνι και κυρίως εύκολα στη χρήση
Ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό αλλά αξίζει

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.