Υπογράφτηκε η σύμβαση για το τμήμα Ιωάννινα-Κακκαβιά

Υπογράφτηκε η σύμβαση για το τμήμα Ιωάννινα-Κακκαβιά

Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Ελλάδας συνεχίζεται με ένα έργο διασυνοριακής σημασίας, την επέκταση της Ιόνιας Οδού και πιο συγκεκριμένα, το τμήμα Ιωάννινα-Κακκαβιά. Ένα έργο νευραλγικής σημασίας όχι μόνο επειδή επεκτείνει και συνδέει τους δύο αυτοκινητοδρόμους που διατρέχουν την Δυτική και την Βόρεια Ελλάδα, φτάνοντας μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα αλλά και επειδή συνδέει μία περιοχή που έχει δυσκολίες προσπελασιμότητας, λειτουργεί ως σύνδεσμος από και προς την Αλβανία με την οποία καταγράφεται μεγάλος όγκος μετακινήσεων, γεφυρώνει μέσω της Αλβανίας την Ελλάδα με τις υπόλοιπες Βαλκανικές χώρες, εκτρέπει σημαντικούς υπερ-τοπικούς φόρτους από την περιφερειακή οδό των Ιωαννίνων και φυσικά, εξυπηρετεί τόσο το αεροδρόμιο της πόλης όσο και την βιομηχανική περιοχή της.

Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι ενώ ο οδικός άξονας Ιωάννινα-Κακκαβιά είναι μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων, είναι επίσης ένα ιδιαίτερα απαιτητικό, σε τεχνικό επίπεδο, έργο. Περιλαμβάνει δύο υπο-τμήματα, 12 ανισόπεδους κόμβους, 5 γέφυρες, 1 σήραγγα και 6 άνω και 25 κάτω διαβάσεις. Η εμπειρία και η υψηλή τεχνογνωσία της Αναδόχου Εταιρείας (Όμιλος Άβαξ) αποτελούν εγγύηση για την έγκαιρη περάτωση αυτών των δύσκολων εργασιών, σε μία περιοχή με ορεινό ανάγλυφο, σε 54 μήνες από σήμερα ενώ ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 310 εκατομμύρια ευρώ, μέρος του οποίου καλύπτει το πρόγραμμα “Μεταφορές 2021-2027” του νέου ΕΣΠΑ, γεγονός που μας υπενθυμίζει για μία ακόμα φορά την καθοριστική συμβολή της Ε.Ε. στην κατασκευή ενός σύγχρονου δικτύου αυτοκινητοδρόμων. Συμπληρωματικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι έχουν εκπονηθεί όλες οι μελέτες για το οδικό τμήμα Καλπάκι-Κόνιτσα, μήκους περίπου 27 χιλιομέτρων, έχει εκδοθεί βεβαίωση περαίωσης και είναι σε ισχύ οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου, προϋπολογισμού περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ.

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι η Σύμβαση υπογράφηκε στο κλειστό γυμναστήριου του Καλπακίου, παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του Προέδρου της Βουλής και Βουλευτή Ιωαννίνων, Κωνσταντίνου Τασούλα, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, Νίκου Ταχιάου, των Βουλευτών Μαρία-Αλεξάνδρα Κεφάλα, των τοπικών αρχόντων και φυσικά του Διευθύνοντα Σύμβουλου του Ομίλου Άβαξ, Κωνσταντίνο Μιτζάλη.

Prev Post Το BYD Atto 2 έρχεται στην Ευρώπη για να αναστατώσει το B-segment!
Next Post Ford Mustang Mach-E – Ford Explorer – Ford Capri – Ford Puma Gen-e – Πλήρης γκάμα ηλεκτρικών με εύκολο τρόπο απόκτησης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook