Wiesmann Project Thunderball. Πρώτο βήμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Wiesmann Project Thunderball. Πρώτο βήμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Υπάρχει μία κατηγορία που παρά την στροφή της βιομηχανίας αυτοκινήτου στην ηλεκτροκίνηση, δεν έχει αποκτήσει απολύτως κανένα νέο μέλος από την εποχή που κυκλοφορούσε το Tesla Roadster. Δεν υπάρχει κανένα αμιγώς ηλεκτρικό, πισωκίνητο roadster την ίδια ώρα που όλες οι εταιρίες ποντάρουν και επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση και είναι λογικό καθώς η κατηγορία δεν προσφέρεται για υψηλούς όγκους πωλήσεων. Υπάρχει όμως μία εταιρία που τολμά: η Wiesmann που μόλις παρουσίασε το Project Thunderball έπειτα από αρκετά χρόνια σιγής.

Για το Project Thunderball η Wiesmann συνεργάστηκε με την Roding Automobile με το αποτέλεσμα να είναι ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων οι οποίοι παράγουν 680 ίππους και 1.100 Nm ροπής και μία μπαταρία 83 kWh, τεχνολογίας 800V η οποία παρέχει αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με την εταιρία και προσφέρει υψηλές ταχύτητες φόρτισης που μπορούν να φτάσουν τα 300 kW. Αυτό το κινητήριο σύνολο λοιπόν, επιταχύνει το roadster βάρους 1.700 κιλών περίπου στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα ενώ η Wiesmann τονίζει πως δεν είναι μονάχα οι επιδόσεις, αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού της που δεν έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά από αυτά των προηγούμενων, βενζινοκίνητων προτάσεων της. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση που διαθέτει 5 διαφορετικές ρυθμίσεις και έχει εξελιχθεί ειδικά για το Thunderball.

Όμοιο με τα προηγούμενα μοντέλα της γερμανικής φίρμας είναι και το design του νέου ηλεκτρικού, που έχει διατηρήσει τις χαρακτηριστικές αναλογίες με το μακρύ καπό (παρά την έλλειψη του συμβατικού βενζινοκινητήρα που θα το καθιστούσε απαραίτητο), τα φαρδιά φτερά και την γρίλια σήμα κατατεθέν της Wiesmann αλλά και τα υπόλοιπα στοιχεία που θυμίζουν sports car μίας αλλοτινής εποχής. Η καμπίνα από την άλλη αναμιγνύει την τεχνολογία με την παράδοση με μπόλικο δέρμα, διάφορα όργανα εποπτείας στο πάνω μέρος του ταμπλό αλλά και τις δύο οθόνες – μία μπροστά από τον οδηγό και μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Πριν κλείσουμε, αξίζει να αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Wiesmann στο Dulmen της Γερμανίας, από την ίδια, σε μεγάλο βαθμό, ομάδα που “έχτισε” την εταιρία όλα αυτά τα χρόνια.

Prev Post Nissan Z. Αγωνιστικοί πειραματισμοί.
Next Post Ford. Δίνει λύσεις στη φόρτιση των επαγγελματικών της μοντέλων  
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook