Η Volkswagen αναβαθμίζει και επεκτείνει την γκάμα τόσο των Tiguan και Passat όσο και του ολοκαίνουριου Tayron με την προσθήκη των πιο ισχυρών κινητήρων βενζίνης της. Ο συνδυασμός του δίλιτρου TSI με το στάνταρ 4MOTION σύστημα τετρακίνησης δεν παρέχει μονάχα βελτιωμένες επιδόσεις, πρόσθετη ενεργητική ασφάλεια και κορυφαία ευστάθεια ανεξαρτήτως καιρικών και οδικών συνθηκών αλλά αναβαθμίζει και τις δυνατότητες ρυμούλκησης των τριών μοντέλων καθώς τα μεν Passat και Tiguan μπορούν να σύρουν έως 2.200 κιλά ενώ το Tayron με τον κατάλληλο εξοπλισμό είναι ικανό για 2.500 κιλά!
Ο νέος (για την τριπλέτα των μοντέλων) δίλιτρος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις – μία με 204 ίππους και μία με 265! Η πρώτη, πάντοτε σε συνδυασμό με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής εταιρίας προσφέρεται μόνο στα Tiguan και Tayron και όχι στο Passat αλλά η ισχυρότερη, αυτή με τους 265 ίππους, είναι διαθέσιμη και για τα τρία μοντέλα. Επίσης, παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ενώ στο (μπροστιοκίνητο) Golf GTI ο δίλιτρος TSI με τα 265 άλογα παράγει 370 Nm ροπής, στα Tiguan, Tayron και Passat είναι ικανός για 400 Nm, τα οποία είναι μάλιστα διαθέσιμα από τις 1.650 σ.α.λ. Δεν μιλάμε λοιπόν μόνο για ταχύτητα και απόλυτα νούμερα αλλά και για ευελιξία και ελαστικότητα, δύο χαρακτηριστικά που είναι πολύ πιο σημαντικά από το 0-100. Αυτό πάντως δεν σημαίνει ότι o συνδυασμός κινητήρας-τετρακίνηση υστερεί σε απόλυτα νούμερα αφού το Passat 2.0 TSI 4MOTION χρειάζεται μόλις 5.8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h ενώ τα δύο SUV χρειάζονται μόλις 0.1’’ περισσότερο!
Φυσικά, όποιος επιλέξει τον κορυφαίο κινητήρα θα το κάνει όντας διατεθειμένος να αποχωριστεί ένα υψηλότερο ποσό καθώς το Passat ξεκινά στη Γερμανία από τα €62.990 ενώ τα Tiguan και Tayron από τα €57.995 και €59.755 αντίστοιχα. Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται όπως καταλαβαίνεις ο ισχυρότερος κινητήρας με το 4MOTION σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων αλλά και το στάνταρ σε αυτές τις εκδόσεις R-Line πακέτο γιατί είναι γνωστή η ρήση για την σύζυγο του Καίσαρα… Δεν αρκεί να είναι, πρέπει να φαίνεται κιόλας! Η κίνηση αυτή της Volkswagen παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον πάντως όχι μόνο λόγω των νέων, ελκυστικών συνόλων που δημιουργεί αλλά και από μόνη της. Την στιγμή που όλοι εστιάζουν στον εξηλεκτρισμό, σε οποιαδήποτε μορφή του, η γερμανική εταιρία που ήδη θεωρεί ότι θα βρεθεί αντιμέτωπη με πολύ υψηλό πρόστιμο λόγω εκπομπών ρύπων βάσει νέων κανονισμών, προσθέτει σε τρία μεγάλα μοντέλα της έναν ρυπογόνο κινητήρα…