Το νέο Volkswagen Amarok μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το Ford Ranger αλλά σε αντίθεση με το αμερικανικό pickup, δεν έχει αποκτήσει ακόμα κάποια σκληροπυρηνική έκδοση αλα-Raptor. Ελπίζουμε ότι αυτό θα αλλάξει στο μέλλον αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, η Delta 4×4 προσφέρει μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική γι’ αυτούς που θέλουν να αποσπάσουν το κάτι παραπάνω από το Amarok τους.

Το πρώτο που κεντρίζει την προσοχή φυσικά, είναι το αμάξωμα και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, τα νέα φτερά που προσθέτουν 60 χιλιοστά επιπλέον στο πλάτος του Volkswagen Amarok. Εξίσου εντυπωσιακή αν όχι περισσότερο είναι η δουλειά που έχει κάνει η Delta 4×4 στην ανάρτηση του γερμανο-αμερικανικού “αγροτικού” καθώς χάρη στις επεμβάσεις του βελτιωτικού οίκου το Amarok Beast 2.0 κάθεται 150 χιλιοστά πιο ψηλά σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο και αυτό σημαίνει ότι η συνολική απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 385 χιλιοστά και ο αριθμός των εμποδίων που έχουν την δυνατότητα να σταματήσουν το αναβαθμισμένο pickup μειώνεται δραματικά!
Νέες είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών που επενδύονται με ένα σετ BF Goddrich MT KM3 ελαστικών σε διάσταση 305/60R18 ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τα επιπλέον LED στην γρίλια, τα μαρσπιέ-σκαλοπάτια στα πλαϊνά και τα απολύτως απαραίτητα σήματα. Εκεί που δεν υπάρχουν αλλαγές είναι στον τομέα των μηχανικών καθώς κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν απολύτως εργοστασιακό 3-λιτρο, V6 turbodiesel ο οποίος προσφέρει απλόχερα 250 ίππους και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και ένα σύστημα τετρακίνησης βεβαίως. Οι δυνατότητες του κινητήριου συνόλου κρίθηκαν απολύτως επαρκείς για την χρήση για την οποία προορίζεται το… Θηρίο 2.0. Για την ιστορία, να προσθέσουμε ότι όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου που βλέπεις θα είναι διαθέσιμα από την Delta 4×4 και μάλιστα με πιστοποίηση από τον γερμανικό οργανισμό TUV αλλά ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές τους.