Η μετάβαση της Volvo στην εποχή της ηλεκτροκίνησης μπορεί να μην συμβαίνει με τους ρυθμούς που ήλπιζε η σουηδική εταιρία, όχι από δικό της λάθος ή κακό χειρισμό αλλά επειδή αυτή είναι η κατάσταση της αγοράς παγκοσμίως, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καθίσει με σταυρωμένα χέρια να περιμένει πότε θα ανακάμψουν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια μίας διαδικτυακής συνεύρεσης με τους αντιπροσώπους της, η Volvo και πιο συγκεκριμένα ο CEO της, Jim Rowan και ο εμπορικός διευθυντής της, Bjorn Annwall, περιέγραψαν με μερικές επιπλέον λεπτομέρειες την βραχυπρόθεσμη προσέγγιση της εταιρίας όσον αφορά στην διαμόρφωση της γκάμας της. Συγκεκριμένα, αποκάλυψαν τα πλάνα της να λανσάρει 10 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια!
Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνεται φυσικά το EX90 που έχει ήδη λανσαριστεί στην αγορά και η παραγωγή του έχει ξεκινήσει στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσει το μικρό αδερφάκι του που δεν είναι άλλο από το EX60 – ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος και ταυτόχρονα, η εναλλακτική μηδενικών εκπομπών ρύπων στο δημοφιλές XC60. Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Volvo EX60 θα χρησιμοποιεί την SPA3 αρχιτεκτονική της εταιρίας και τους ηλεκτροκινητήρες νέας γενιάς που σύμφωνα με τις προβλέψεις/εκτιμήσεις θα έχουν αποδοτικότητα της τάξης του 93% σε σύγκριση με το 85% της πρώτης γενιάς και το 91% της τρέχουσας γενιάς. Παράλληλα, η Volvo δουλεύει πάνω στο λανσάρισμα του μικρότερου EX40, που σε αυτό το σημείο είναι γνωστό ως XC40 Recharge, στις Η.Π.Α. που θα ακολουθηθεί από το EX30 για το οποίο οι παραδόσεις ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι αλλά τελικά θα καθυστερήσουν μερικούς μήνες. Τέλος, κλείνοντας το κεφάλαιο “ηλεκτρικά”, να αναφέρουμε ότι η Volvo έχει ήδη ανακοινώσει την προσθήκη του ES90 sedan στην οικογένεια της ενώ μέρος των πλάνων της είναι και το EV60 Cross Country που θα πάρει τη μορφή ενός υπερυψωμένου, αμιγώς ηλεκτρικού φυσικά, station wagon για το οποίο δεν γνωρίζουμε όμως αν θα κυκλοφορήσει παγκόσμια.
Η σουηδική μάρκα δεν αγνοεί ούτε τα υβριδικά όμως, αφού αυτά θα είναι το στήριγμα της όσο το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυξάνεται και μέχρι να φτάσει στο σημείο που το θέλει η Volvo. Γι’ αυτό θα έρθει σύντομα η νέα γενιά των plug-in υβριδικών που θα βασίζονται στην ίδια, SPA1 πλατφόρμα αλλά θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και θα εξοπλίζονται με τους ίδιους, υπερσύγχρονους ηλεκτροκινητήρες που θα βρίσκουμε στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Με λίγα λόγια, η Volvo θωρακίζεται τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον προσφέροντας στην premium κατηγορία αυτά που ζητούν οι αγοραστές.