Volkswagen ID.3 GTX – Και καυτό και ηλεκτρικό!

Volkswagen ID.3 GTX – Και καυτό και ηλεκτρικό!

Όποιος περίμενε ότι η Volkswagen θα καθίσει άπραγη να βλέπει το κορυφαίο Cupra Born VZ να κυριαρχεί στην μικρή αλλά ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των καυτών, ηλεκτρικών hatchbacks μάλλον απουσίαζε όταν η γερμανική εταιρία παρουσίαζε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της το ID.X. Όποιος δεν είχε δει εκείνο το πρωτότυπο, το Volkswagen ID.3 GTX που πραγματοποιεί σήμερα το ντεμπούτο του ενδεχομένως να αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη αλλά όλοι οι υπόλοιποι είχαμε δει τα σημάδια και γνωρίζαμε τι να περιμένουμε. Γνωρίζαμε επίσης ότι η κορυφαία εκδοχή του γερμανικού hatchback θα παρουσιαστεί μετά το facelift του βασικού μοντέλου και ιδού, η Volkswagen αποκαλύπτει στον κόσμο το ID.3 GTX.

Το διακριτικό παρουσιαστικό δεν πρέπει να σε παρασύρει σε πρώιμα συμπεράσματα. Ναι, είμαι από εκείνους που πιστεύουν ότι ένα καυτό hatchback πρέπει εκτός από το να είναι γρήγορο και να δείχνει γρήγορο και το ID.3 GTX απογοητεύει σε αυτόν τον τομέα. Οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών, τα μαύρα καλύμματα των καθρεπτών που συνδυάζονται με μαύρη οροφή και επίσης μαύρο διαχύτη στο πίσω μέρος και μία ελαφρώς ανασχεδιασμένη μάσκα με (προαιρετικά) LED matrix φωτιστικά σώματα εμπρός δεν αρκούν για να δημιουργήσουν την απαραίτητη… ατμόσφαιρα αν και τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα στην καμπίνα. Το σπορ τιμόνι, οι κόκκινες ραφές στα σπορ καθίσματα (προαιρετικά διαθέσιμα τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα ergoActive) και οι κατά κανόνα σκούρες αποχρώσεις των επενδύσεων είναι σημάδια ενός μοντέλου προσανατολισμένου στις επιδόσεις αλλά και πάλι, η Volkswagen θα μπορούσε να προσπαθήσει λίγο περισσότερο καθώς αυτή η σοβαροφάνεια δεν ταιριάζει σε μοντέλα αυτού του είδους όσο και αν προσπαθεί κάποιος να την βαφτίσει ωριμότητα.

Εκεί που προσπάθησε η γερμανική μάρκα και παρουσιάζει απτά αποτελέσματα είναι στα μηχανικά του ID.3 GTX ή για την ακρίβεια, των ID.3 GTX αφού η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού hatchback είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές. Αμφότερες εξοπλίζονται με τον APP550 ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα όμως ενώ στο… απλό ID.3 GTX αυτός προσφέρει 286 ίππους και 545 Nm ροπής που είναι αρκετά για να επιταχύνουν το αμάξωμα στα 100 km/h σε μόλις 6.0 δευτερόλεπτα, επίδοση απολύτως αξιοπρεπής για ένα hot-hatch παρά την στρέβλωση της πραγματικότητας που έχουμε υποστεί τα τελευταία χρόνια, το ID.3 GTX Performance χαρίζει απλόχερα 326 ίππους και τα ίδια 545 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος που απαιτείται για το 0-100 km/h μειώνεται στα 5.6 δευτερόλεπτα και σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε ότι το Golf GTI ολοκληρώνει την ίδια δοκιμασία σε 6.0 δευτερόλεπτα. Έτσι, για να έχεις μία τάξη μεγέθους. Επίσης, να αναφέρουμε ότι η μέγιστη ταχύτητα του ID.3 GTX περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h ενώ η Performance έκδοση σταματά να επιταχύνει 20 km/h αργότερα, στα 200.

Ανεξαρτήτως έκδοσης πάντως, το ID.3 GTX εξοπλίζεται με μία μπαταρία 79 kWh με την οποία υπόσχεται ότι μπορεί να διανύσει έως 600 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις και ότι μπορεί να φορτίσει στα 175 kW όταν το φορτίο της εξαντληθεί. Στάνταρ είναι επίσης η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC adaptive chassis control που βελτιώνει τόσο την άνεση όσο και τον έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος ανάλογα με την ρύθμιση που επιλέγει ανά πάσα στιγμή ο οδηγός. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι η τιμή του Volkswagen ID.3 GTX αν και περιμένουμε να είναι αυξημένη σε σύγκριση με τα σχεδόν €46.200 που κοστίζει το ID.3 Pro S More ως η κορυφαία, μέχρι σήμερα, εκδοχή του γερμανικού ηλεκτρικού hatchback.

Prev Post Mercedes Vans – Mε όφελος τιμής και προνομιακή χρηματοδότηση #VanNOW
Next Post Renault Master C550e Max 10 12v – Διαθέσιμο και σε έκδοση ψυγείου
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook