Η Tom Walkinshaw Racing αποφάσισε να καπηλευτεί της δημοτικότητας των restomod και των ρετρομοντέρνων αναβιώσεων και θα το κάνει με ένα συναισθηματικό ταξίδι στην ένδοξη δεκαετία του ’80. Θα το κάνει με κλασικά μοντέλα τα οποία έχουν αναβαθμιστεί σε σημείο που δεν ήταν εφικτό όταν κυκλοφορούσαν και το πρώτο δείγμα της δουλειάς της είναι η λεγόμενη “Supercat”. Μία Jaguar XJS η οποία όπως μπορείς να δεις και από τις φωτογραφίες, δεν μοιράζεται και πάρα πολλά κοινά με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται όχι μόνο επειδή εξοπλίζεται με έναν supercharged V12 κινητήρα ο οποίος είναι ικανός για “περισσότερα από 600 άλογα” αλλά και επειδή… δες την!
Οι βασικές αναλογίες και τα θεμελιώδη σχεδιαστικά στοιχεία είναι εκεί και είναι εμφανή αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι διαφορετικά. Είναι λες και η Jaguar XJS έπαιρνε για μεγάλο χρονικό διάστημα στεροειδή και περνούσε υπερβολικά πολύ χρόνο στο γυμναστήριο για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η Supercat είναι υπέρμετρα μυώδης, άγρια, χαμηλή και φαρδιά όπως οι περισσότεροι bodybuilders αλλά οι “δεκάδες χιλιάδες ώρες” εξέλιξης που ισχυρίζεται πως έχει επενδύσει πάνω της η TWR, θεωρητικά εξασφαλίζουν ένα πιο ουσιαστικό και βαθύ αποτέλεσμα. Το ανθρακονημάτινο, πλέον, αμάξωμα είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο με ένα πολύ χαμηλό splitter στο εμπρός μέρος, μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα αλλά και στο καπό ώστε να διαφεύγει η θερμότητα που παράγει ο υπερτροφοδοτούμενος V12, φαρδιά φτερά για να χωρέσουν οι φαρδύτεροι και μεγαλύτεροι τροχοί και ένα εντυπωσιακό πίσω μέρος όπου ο τεράστιος διαχύτης συνεργάζεται με την αεροτομή εξασφαλίζοντας την αεροδυναμική ισορροπία στην οποία στόχευε η Tom Walkinshaw Racing. Το πακέτο, εκτός από τις πανέμορφες ρετρό ζάντες ελαφρού κράματος, συμπληρώνουν οι απολήξεις της εξάτμισης που καταλήγουν μπροστά από τους πίσω τροχούς ενώ νέα είναι φυσικά και τα φωτιστικά σώματα που υιοθετούν LED τεχνολογία αλλά διατηρούν την… φυσιογνωμία των παλαιών.
Παρότι δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του restomodded θηρίου, η TWR υπόσχεται ότι η Supercat δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο όχι μόνο με την εμφάνιση της αλλά και με τις ικανότητες της. Μία ομάδα μηχανικών με προϋπηρεσία στην McLaren, την Ferrari και την Porsche και άλλοι από τις ομάδες F1 της Williams της Mercedes και της Renault δούλεψαν πάνω στη δημιουργία της TWR για περισσότερα από δύο χρόνια και ενώ η Supercat απευθύνεται σε λίγους, όλοι μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι γνωρίζοντας ότι τα δυναμικά χαρακτηριστικά της είναι εξαιρετικά. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι ο supercharged V12 δεν συνδυάζεται με το… μίζερο 3-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της αυθεντικής αλλά με ένα μηχανικό 6-τάχυτο. Όπως καταλαβαίνεις η TWR Supercat δεν έχει πλέον τον grand touring χαρακτήρα της κλασικής Jaguar XJS αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κάτι να προσφέρει.
Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 88 αυτοκίνητα ως ένα είδος φόρου τιμής στην ιστορική πρώτη νίκη της Tom Walkinshaw Racing στο Le Mans το 1988. Κάθε ένα από αυτά, θα κοστίζει τουλάχιστον 225.000 λίρες Αγγλίας που ισοδυναμούν με περίπου 263.500 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία και όσο παράλογο κι αν ακούγεται, η αρχική τιμή δεν είναι εξωφρενική δεδομένου όλων αυτών που έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια. Αν και το αυτοκίνητο είναι τόσο καλό όσο φαίνεται, 88 άνθρωποι θα είναι πολύ ευχαριστημένοι με την επιλογή τους.