Η Toyota ανακοίνωσε πως για πρώτη φορά θα ξεκινήσει την κατασκευή ενός plug-in υβριδικού μοντέλου αλλά και την συναρμολόγηση των μπαταριών για το εν λόγω μοντέλο στην Ευρώπη και επέλεξε για το συγκεκριμένο έργο το εργοστάσιο της στη Sakarya της Τουρκίας. Το μοντέλο που θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) δεν είναι άλλο από την δεύτερη γενιά του δημοφιλούς C-HR που παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στα τέλη του περασμένου έτους και θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό όταν λανσαριστεί η έκδοση παραγωγής του στην αγορά. Η 100% εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήριων συνόλων του νέου Toyota C-HR αντικατοπτρίζει την δέσμευση της ιαπωνικής μάρκας για την προσφορά κατάλληλων ευκαιριών μείωσης εκπομπών CO2 στο μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό segment στην Ευρώπη ενώ η προσθήκη της plug-in υβριδικής έκδοσης επιπλέον της υβριδικής, επεκτείνει περαιτέρω την προσφορά πολλαπλών τεχνολογιών της Toyota με στόχο την μείωση των εκπομπών CO2 στην ήπειρο κατά 100% μέχρι το 2035.
Δίπλα στην γραμμή παραγωγής του νέου C-HR, η Toyota θα κατασκευάσει μία νέα γραμμή παραγωγής μπαταριών για plug-in υβριδικά οχήματα με δυνατότητα έως 75.000 μονάδων ετησίως. Αυτή θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2023 και σύμφωνα με την εταιρία θα δημιουργήσει 60 νέες θέσεις εργασίας σηματοδοτώντας ένα στρατηγικό ορόσημο για την μεταμόρφωσης της Toyota και υποστηρίζοντας μελλοντικά άλλα εργοστάσια της εταιρίας στην Ευρώπη, με τεχνογνωσία και ικανό ανθρώπινο δυναμικό. Η συνολική επένδυση για το project θα αγγίξει τα €317 εκατομμύρια. Παράλληλα, η Toyota έχει δεσμευτεί για την επίτευξη πλήρους ουδετερότητας εκπομπών άνθρακα στην Ευρώπη μέχρι το 2040 και για να πετύχει αυτόν τον στόχο της έχει εισάγει τεχνολογίες που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας ενώ ταυτόχρονα έχει στραφεί σε ανανεώσιμες πηγές. Αυτά τα μέτρα σε συνδυασμό με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών βαφής που ελαχιστοποιούν τις εκπομπές CO2 και την χρήση ηλιακής ενέργειας για το εργοστάσιο στη Sakarya, θα του χαρίσουν την πολυπόθητη ενεργειακή αυτονομία.
Παράλληλα, η Toyota ανακοίνωσε πως παρά όλες τις αντιξοότητες που είχε να αντιμετωπίσει το περασμένο έτος στην παραγωγή και την ανεφοδιαστική αλυσίδα, κατάφερε να πουλήσει 10.483.024 αυτοκίνητα παγκοσμίως “χάνοντας” ένα σχεδόν αμελητέο ποσοστό της τάξης του 0.1% ενώ κατάφερε να αυξήσει την παραγωγή της στα 10.610.604 οχήματα – συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών αλλά και της Hino που κατασκευάζει τα επαγγελματικά. Το κατόρθωμα της ιαπωνικής μάρκας, γιατί περί κατορθώματος πρόκειται οφείλεται στον έγκαιρο και έξυπνο προγραμματισμό της ιαπωνικής μάρκας, ένα εργαλείο που εξακολουθεί να είναι χρήσιμο καθώς η ένταση των προβλημάτων μπορεί να έχει μειωθεί αλλά αυτά δεν έχουν εξαφανιστεί ακόμα.