Το έχουμε πεί και το έχουμε γράψει άλλες τόσες φορές, πως η Toyota ακολουθεί ένα δικό της, μοναδικό, δρόμο, ο οποίος ωστόσο εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται σωστός. Από την μία δημιούργησε μία μεγάλη γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων και δεν έσπευσε γρήγορα και χωρίς σχέδιο στον πλήρη εξηλεκτρισμό. Αυτό το κάνει τώρα, με ηρεμία και χωρίς βιασύνη, παρουσιάζοντας το ένα, αμιγώς ηλεκτρικό, μοντέλο μετά το άλλο. Παράλληλα ωστόσο φρόντισε να αποδείξει στη πράξη πως δεν ξεχνάει την έννοια της οδήγησης και φυσικά να μην αφήσει περιθώρια αμφισβήτησης για το ποιος ηγείται της αυτοκίνησης στον πλανήτη. Άλλωστε η γκάμα των GR μοντέλων της, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για κάτι τέτοιο. Η Toyota Gazoo Racing χτύπησε και πάλι λοιπόν, παρουσιάζονται την τελευταία εξέλιξη του GR Yaris. Eνός αυτοκίνήτου που μεταφέρει σχεδόν αυτούσια στο δρόμο και στην καθημερινότητα, την τεχνογνωσία που αποκτά η Ιαπωνική εταιρία από την εμπλοκή της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ.
Άλλωστε από τη πρώτη στιγμή που είδαμε το GR Yaris, το 2020, λειτούργησε ως πραγματικό εργαστήριο, διαμορφωμένο και ρυθμισμένο μέσα από την επιτυχία της Toyota στους αγώνες. Αυτή η πιο πρόσφατη εκδοχή μεταφέρει τις γνώσεις που προέρχονται από τους αγώνες στο επόμενο επίπεδο, βελτιώνοντας το GR Yaris σε ένα ακόμα πιο εστιασμένο μηχάνημα επιδόσεων. Στο επίκεντρο αυτής της εξέλιξης βρίσκεται ένα βελτιωμένο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων GAZOO Racing Direct, σχεδιασμένο για αστραπιαίες αλλαγές σε σενάρια οδήγησης υψηλών επιδόσεων. Ταυτόχρονα, το πλαίσιο του αυτοκινήτου έχει ενισχυθεί με βίδες υψηλότερης ακαμψίας και δομικές αναβαθμίσεις, βελτιώνοντας τόσο την ακρίβεια του τιμονιού όσο και τη σταθερότητα στην ευθεία.
Η ανάρτηση έχει επαναρυθμιστεί, προσφέροντας ακόμα καλύτερο κράτημα χωρίς να χαθεί εντελώς η άνεση για καθημερινή χρήση. Το ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι έχει βελτιωθεί μέσα από τη συμβολή του οδηγού αγώνων Kazuya Oshima, κάνοντάς το ακόμα πιο άμεσο και γρήγορο. Προσθέτοντας στο άρωμα WRC που χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο υπάρχει και ένα προαιρετικό κάθετο χειρόφρενο -που αναπτύχθηκε από την εμπειρία της Toyota σε αγώνες ράλι-, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο τόσο για τις χειροκίνητες όσο και για τις αυτόματες εκδόσεις. Αυτό το εξελιγμένο GR Yaris δεν είναι απλώς μια αναβάθμιση, αλλά κυρίως μία δήλωση της Toyota ότι δεν θα πάψει να φτιάχνει αυτοκίνητα για εκείνους που αγαπούν την πραγματική οδήγηση.