Έπειτα από αρκετά χρόνια βαθέως λήθαργου η δραστηριότητα της Toyota στον χώρο των αυτοκινήτων επιδόσεων είναι πολυπρόσωπη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Ξεκινώντας από το πολύ ειδικό και μοναδικό αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, GR Yaris και συνεχίζοντας στην GR Supra και το GR86, η ιαπωνική μάρκα “παίζει” ξανά δυνατά στην συγκεκριμένη κατηγορία έστω και αν το GR86 είναι καταδικασμένο λόγω των ευρωπαϊκών κανονισμών κυβερνοασφάλειας GSR2 και διανύει τους τελευταίους μήνες του στην αγορά. Η επερχόμενη κατάργηση του GR86 λοιπόν, δημιουργεί ένα μικρό κενό στην γκάμα της Toyota και οι φήμες που κυκλοφορούν λένε ότι αυτό το κενό θα μπορούσε να έχει το μέγεθος και το σχήμα της GR Corolla.
Να θυμίσουμε ότι η GR Corolla είναι όπως καταλαβαίνεις η καυτή έκδοση της Toyota Corolla. Επί της ουσίας, φαντάσου μία Corolla με το κινητήριο σύνολο του GR Yaris (κινητήρας 300 ίππων, κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης) με όλα τα απαραίτητα παρελκόμενα στο σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης, την ανάρτηση και το πλαίσιο. Επειδή η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει να είναι μόνο τίμια αλλά και να το δείχνει, η GR Corolla εξοπλίζεται με ένα επιθετικό bodykit με φαρδύτερα φτερά, σπορ προφυλακτήρες, νέα μαρσπιέ, αεραγωγούς, αεροτομή και την χαρακτηριστική, τριπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Με λίγα λόγια, η GR Corolla θα μπορούσε στην θεωρία να είναι το τέλειο μοντέλο για να τοποθετηθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά, παρεμφερείς δυνατότητες και λίγο ή πολύ τον ίδιο χαρακτήρα. Η στάνταρ GR Corolla αφήνει την πόρτα ανοιχτή και για μία ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση “GRMN” (Gazoo Racing Meisters of the Nurburgring) που ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί ή έστω επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη αλλά φημολογείται έντονα πως θα εμπλουτίσει σύντομα την οικογένεια της καυτής Corolla.
Να θυμίσουμε επίσης ότι ενώ η στάνταρ, απλή Corolla κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Bernaston της Αγγλίας, η GR Corolla παράγεται στο Motomachi της Ιαπωνίας μαζί με το GR Yaris. Θετικό ως προς τις προοπτικές του μοντέλου για λανσάρισμα στην Ευρώπη είναι και το γεγονός ότι έχει ούτως ή άλλως εξελιχθεί τόσο ως δεξιοτίμονο όσο και ως αριστεροτίμονο ενώ υποθέτουμε ότι πληροί τις προδιαγραφές ασφάλειας και ρύπων της Ε.Ε. οπότε με το απλοϊκό μυαλό μας, δεν βρίσκουμε λόγο να μην κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη. Να σημειωθεί ότι ο κατασκοπευτικός φακός έχει ήδη αποθανατίσει καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της GR Corolla (και ενδεχομένως της φημολογούμενης GR Corolla GRMN) να γυρνούν στην πίστα του Nurburgring αλλά η Toyota δηλώνει ακόμα ότι αυτή είναι μία πρακτική που ακολουθούν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές και δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι άλλο. Θα φανεί…