Δεν πέρασαν ούτε τρεις μήνες από την παρουσίαση της GR Corolla και η Toyota μπορεί με περηφάνια να δηλώνει ότι έχει ανακοινώσει δύο ειδικές εκδόσεις της – η μία πιο σκληροπυρηνική και ειδική από την άλλη! Η πρώτη ήρθε ταυτόχρονα με το βασικό μοντέλο, ονομάστηκε “Circuit” και προσθέτει στην άγρια Corolla διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen και στους δύο άξονες, διαφορετικό καπό, μεγαλύτερη αεροτομή κ.ά. Τώρα όμως, η Toyota παρουσιάζει την MORIZO που δημιουργήθηκε ως η ιδανική GR Corolla σύμφωνα με τις προτιμήσεις του επικεφαλής της ιαπωνικής μάρκας, Akio Toyoda. Το όνομα “MORIZO” άλλωστε είναι το… alter ego του Toyoda-san όταν κάθεται πίσω από το τιμόνι κάποιου αγωνιστικού.
Όπως και η standard Toyota GR Corolla έτσι και η MORIZO κινείται χάρη στον 3-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων που αποδίδει 300 άλογα. Χάρη σε κάποιες περιορισμένες επεμβάσεις των μηχανικών όμως, στην ειδική έκδοση η ροπή έχει αυξηθεί από τα 370, στα 400 Nm. Από εκεί και πέρα, η MORIZO Edition ζυγίζει περίπου 45 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με την βασική έκδοση χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, των πίσω ηχείων, του μηχανισμού για τα ηλεκτρικά παράθυρα, του υαλοκαθαριστήρα και φυσικά του μηχανισμού του. Νέες είναι και οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος που “ντύνονται” με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 ενώ στον κατάλογο των ελαφριών εξαρτημάτων μπορείς να προσθέσεις την οροφή από σφυρήλατο carbon, το αλουμινένιο καπό και τις επίσης αλουμινένιες πόρτες.
Η Toyota έκανε τον κόπο να εξελίξει επίσης ένα νέο 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με κοντύτερες σχέσεις με το οποίο υπόσχεται πως η GR Corolla MORIZO Edition επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι η ανάρτηση έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις με στόχο την βελτίωση της αίσθησης και της επικοινωνίας για τον οδηγό. Η τιμή της ειδικής έκδοσης δεν έχει ανακοινωθεί αλλά η Toyota αναφέρει πως η παραγωγή της θα περιοριστεί στα 200 αυτοκίνητα χωρίς βεβαίως να διευκρινίζει πως θα κατανεμηθούν αυτά στην παγκόσμια αγορά.