Τον τελευταίο καιρό μπορεί να επανήλθαν στο προσκήνιο οι φήμες για την αναβίωση της Celica και του MR2 αλλά η Toyota έχει άλλες προτεραιότητες σε αυτή την δεδομένη στιγμή και οι προτεραιότητες αυτές περιλαμβάνουν το ολοκαίνουριο C-ΗR+. Μην αφήσεις το όνομα να σε μπερδέψει καθώς το νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας μπορεί να έχει επηρεαστεί από το δημοφιλές crossover αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει απολύτως καμία σχέση με αυτό. Με μήκος που αγγίζει τα 4.52 μέτρα και μεταξόνιο της τάξης των 2.75 μέτρων το Toyota C-HR+ τοποθετείται στην καρδιά της C-SUV κατηγορίας και πιο συγκεκριμένα, της C-SUV BEV κατηγορίας καθώς το νέο μοντέλο της Toyota είναι αμιγώς ηλεκτρικό!
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί την e-TNGA αρχιτεκτονική η οποία του επιτρέπει να προσφέρει πληθώρα επιλογών για να καλύψει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Το C-HR+ θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικές μπαταρίες και τρεις διαφορετικούς μπαταρίες δημιουργώντας ενδιαφέροντες συνδυασμούς. Στην βάση της γκάμας για παράδειγμα, τοποθετείται η μπροστιοκίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων και την μικρή μπαταρία των 57.7 kWh. Αν ο πελάτης επιλέξει την μεγαλύτερη μπαταρία με χωρητικότητα 77 kWh, η ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα αυξάνεται στα 224 άλογα ενώ στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η τετρακίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και 343 ίππους που καθιστά το C-HR+ το δεύτερο ισχυρότερο μοντέλο της Toyota πίσω μονάχα από την Supra και του επιτρέπει να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 5.2 δευτερόλεπτα! Σε αυτό το σημείο η εταιρία δεν παρέχει επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά αρκούμενη στο να δηλώσει πως η μέγιστη αυτονομία στον WLTP κύκλο φτάνει τα 600 χιλιόμετρα (ανάλογα με την έκδοση και το κινητήριο σύνολο φυσικά) αν και θα πρέπει να περιμένουμε για τα επίσημα νούμερα όταν λανσαριστεί το μοντέλο στην αγορά. Η φόρτιση πάντως γίνεται με ρυθμούς έως 150 kW.
Όσον αφορά στο design, το νέο crossover που τοποθετείται ανάμεσα στο (περισσότερο αστικό) Urban Cruiser και το (πιο οικογενειακό) bZ4X δεν κρύβει το γεγονός ότι οι ομοιότητες με το “συμβατικό” C-HR δεν περιορίζονται στο όνομα αν και εμπλουτίζει τις ήδη εντυπωσιακές γραμμές του τελευταίου με coupe στοιχεία, νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και ελαφρώς διαφορετικό “κορμό” που χαρακτηρίζεται κατά κύριο λόγο από την πιο δυναμική γραμμή και το ενδιαφέρον σκαλοπάτι πάνω από τα πίσω φτερά.
Για την καμπίνα, η Toyota τονίζει επανειλημμένα την πρακτικότητα και την ευχρηστία του νέου μοντέλου της δηλώνοντας ότι προσφέρει χώρους και ποιότητα που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα αν και ο χώρος των αποσκευών των 416 λίτρων δεν εντυπωσιάζει σε πρώτη φάση. Σε κάθε περίπτωση, το ταμπλό κυριαρχείται από μία μεγάλη οθόνη αφής 14 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μία μικρότερη που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ανάμεσα στις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές βρίσκουμε μία πανοραμική ηλιοροφή που σίγουρα συνεισφέρει στην αίσθηση ευρυχωρίας, δύο επιφάνειες ασύρματης φόρτισης, ξεχωριστά χειριστήρια για τον χειρισμό του κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες κ.ά. ενώ δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Toyota Safety Sense που θα περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιμονή της Toyota στον fun-to-drive και δυναμικό χαρακτήρα του C-HR+ που επιτεύχθηκε μέσα από την αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, το χαμηλότερο κέντρο βάρους λόγω της μπαταρίας και της γενικότερης ρύθμισης της ανάρτησης. Η εταιρία καθησυχάζει επίσης τις ανησυχίες για την μακροζωία του αμιγώς ηλεκτρικού C-HR+ προσφέροντας το Battery Care Program που καλύπτει την ασφάλεια για τα πρώτα 10 χρόνια ζωής του αυτοκινήτου (ή έως 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα) εξασφαλίζοντας ότι θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητας σε αυτό το χρονικό διάστημα. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε σχετικά με το Toyota C-HR+ αργότερα μέσα στο 2025 όταν η εταιρία λανσάρει το νέο μοντέλο στην αγορά.