Το νέο Toyota Aygo X γίνεται το πρώτο full-υβριδικό στην κατηγορία του!

Το νέο Toyota Aygo X γίνεται το πρώτο full-υβριδικό στην κατηγορία του!

Για κάποιους κατασκευαστές το A-segment είναι μία καταδικασμένη κατηγορία με την οποία δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος. Η Toyota φαίνεται πως δεν συμφωνεί με αυτή την εκτίμηση καθώς όχι μόνο προσφέρει το Aygo X εδώ και 3 χρόνια στην Ευρώπη αλλά επενδύει πάνω του αναβαθμίζοντας το μικρό crossover με την φημισμένη υβριδική τεχνολογία της. Έτσι, το Aygo X γίνεται… “Hybrid” και προσφέρει εκτός από προσβασιμότητα, design και προηγμένα συστήματα ασφάλειας τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα που δεν έχουν μπρίζα – μόλις 86 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο!

Φυσικά, για να χωρέσει το υβριδικό σύστημα της Toyota στα 2.43 μέτρα που έχει ως μεταξόνιο το λιλιπούτειο Aygo X έπρεπε να επιστρατευτούν μερικές έξυπνες λύσεις όσον αφορά στο packaging. Για πρώτη φορά λοιπόν, οι δύο συστάδες μπαταριών του υβριδικού συστήματος τοποθετούνται η μία δίπλα στην άλλη  στο μήκος του πατώματος κάτω από τα πίσω καθίσματα ενώ η δευτερεύουσα μπαταρία έχει μετακομίσει κάτω από το πορτ-μπαγκάζ ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε μείωση του διαθέσιμου χώρου του. Στο εμπρός μέρος δε, όπου έπρεπε να… βολευτεί το πιο ογκώδες υβριδικό κινητήριο σύνολο, ο εμπρός πρόβολος μεγάλωσε κατά 76 χιλιοστά. Κάθε εμπόδιο για καλό όμως, αφού η αναβάθμιση του μοντέλου σε Hybrid έχει δύο τεράστια πλεονεκτήματα. Καταρχάς, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 44 ίππους σε σύγκριση με την μη-υβριδική έκδοση, αγγίζοντας τα 116 άλογα και επιτρέποντας στο Aygo X Hybrid να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα και δεύτερον, παρά αυτή την σημαντική αύξηση οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν στα 86 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο επιτρέποντας στο μοντέλο να πληροί τις προδιαγραφές για τις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων που ισχύουν σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις!

Παράλληλα, το Toyota Aygo X Hybrid δεν έχει χάσει κανένα από τα χαρίσματα της μη-εξηλεκτρισμένης έκδοσης. Η ευελιξία και η fun-to-drive οδική συμπεριφορά που του χάριζε η GA-B αρχιτεκτονική παραμένουν χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρος, απόρροια της τοποθέτησης της μπαταρίας, όπως και ο εξαιρετικά μικρός κύκλος στροφής που δεν υπερβαίνει τα 4.7 μέτρα ενώ ο οδηγός και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν την καλύτερη ηχομόνωση και την βελτιωμένη ποιότητα κύλισης που εξασφαλίζουν η επιπλέον ηχομόνωση, το νέο σύστημα εξάτμισης και στις ακριβότερες εκδόσεις, τα παχύτερα κρύσταλλα. Από το πακέτο δεν θα μπορούσε να λείπει η ολοκληρωμένη σουίτα Toyota Safety Sense που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης ενώ άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι για πρώτη φορά το Aygo X υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις!

Για το τέλος αφήσαμε το design που ξεχωρίζει με το νέο καπό, τα νέα φωτιστικά σώματα και τη νέα γρίλια που χαρίζουν στο Toyota Aygo X Hybrid έναν επιπλέον δυναμισμό και μία premium αίσθηση. Αυτά τα δύο στοιχεία τονίζονται περαιτέρω από την προαιρετική διχρωμία και τις ζάντες ελαφρού κράματος 17 ή 18 ιντσών ενώ για πρώτη φορά το Aygo X είναι διαθέσιμο και στην “GR Sport” έκδοση που ξεχωρίζει χάρη στην “G-pattern” γρίλια, τις διαφορετικές ζάντες και μία αποκλειστική γι’ αυτήν διχρωμία που συνδυάζει την εντυπωσιακή Mustard απόχρωση με μαύρο στην οροφή, το πίσω μέρος αλλά και το καπό! Οι διαφορές συνεχίζονται όμως και στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου καθώς οι μηχανικοί της Toyota άλλαξαν τις ρυθμίσεις τόσο στην ανάρτηση όσο και στο σύστημα διεύθυνσης ώστε να προσφέρουν οδική συμπεριφορά με πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά, χωρίς όμως να θυσιάζεται η άνεση εντός πόλης. Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι το λανσάρισμα του Toyota Aygo X Hybrid στην αγορά είναι προγραμματισμένο για τα τέλη του 2025 και οι εκδόσεις με τις αντίστοιχες τιμές θα ανακοινωθούν όταν πλησιάσουμε σε εκείνη την ημερομηνία.

Prev Post Η Honda ποντάρει πολλά στη νέα γενιά των υβριδικών της
Next Post Η Ευρώπη αποχαιρετά το Honda Civic Type R!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook