Τώρα παίρνει σειρά το VW Golf R

Τώρα παίρνει σειρά το VW Golf R

Πριν από μερικές ημέρες μόλις η Volkswagen παρουσίασε στον κόσμο την facelift εκδοχή του εμβληματικού Golf. Είδαμε τις βασικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, τις plug-in υβριδικές eHybrid και GTE καθώς και την σπορ, GTI έκδοση αλλά συνειδητά η γερμανική εταιρία άφησε απ’ έξω την κορυφαία. Το μοναδικό που απομένει για να ολοκληρωθεί η γκάμα του ανανεωμένου VW Golf είναι να προστεθεί σε αυτήν η “R” και όπως ανακοίνωσε επίσημα η ίδια η εταιρία, αυτό θα συμβεί το ερχόμενο καλοκαίρι. Μέχρι τότε, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εξετάσουμε τις επίσημες “κατασκοπευτικές” φωτογραφίες που προέρχονται από την εκδήλωση της Volkswagen R στον παραδοσιακό αγώνα Ice Race in Zell am See στην Αυστρία.

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι το Golf R ακολουθεί κατά πόδας το βασικό Golf facelift. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα δεν είναι τόσο πολλές ή τόσο μεγάλες που να κάνουν αγνώριστο το κορυφαίο Golf αλλά όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, έτσι και το Golf R θα αποκτήσει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα με την κορυφαία τεχνολογία LED τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω,  φωτιζόμενο σήμα και μερικά επιπλέον χρώματα ή/και σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος. Στο εσωτερικό οι αλλαγές εστιάζουν περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο στην βελτίωση της εργονομίας με την επιστροφή αρκετών φυσικών χειριστηρίων και όχι μόνο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το τετρακίνητο hatchback δεν θα επωφεληθεί από την αναβάθμιση των υλικών και των επενδύσεων καθώς και του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με μεγαλύτερη και καλύτερη οθόνη που λειτουργεί χάρη στην πιο πρόσφατη εκδοχή του MIB λογισμικού της Volkswagen. Επίσης, περιμένουμε στην “R” έκδοση κάποιες επιπλέον λειτουργίες κυρίως όσον αφορά στα προγράμματα οδήγησης αλλά και νέα γραφικά που ταιριάζουν και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα της.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι σκοπεύει να κάνει η Volkswagen στα μηχανικά του Golf R καθώς η ψαλίδα ανάμεσα στο “βασικό” GTI και σε αυτό έχει κλείσει με την βελτίωση της απόδοσης του κινητήριου συνόλου στο πρώτο κατά 20 άλογα. Εννοείται ότι ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος EA888 βενζινοκινητήρας θα διατηρήσει την θέση του κάτω από το καπό αλλά η ακριβής αύξηση στην ιπποδύναμη δεν είναι ακόμα γνωστή. Το μόνο που μπορούμε να θυμίσουμε είναι ότι η Volkswagen έχει ήδη αγγίξει τα 333 άλογα για το ομώνυμο Golf R 333 Limited Edition στα μέσα του προηγούμενου έτους οπότε γνωρίζουμε ότι ο EA888 δεν έχει φτάσει ακόμα στα όρια του.  Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι ενώ η γερμανική μάρκα μας δείχνει το Golf R στην hatchback μορφή του, αυτό θα είναι κατά πάσα πιθανότητα διαθέσιμο και ως station-wagon. Περισσότερα, σε μερικούς μήνες…

Prev Post Η G. Meloni κατακεραυνώνει την Stellantis
Next Post KIA – Συνεχίζει ακάθεκτη με τις βραβεύσεις
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook