Το Volkswagen ID.2 θα είναι καλύτερο από το concept!

Το Volkswagen ID.2 θα είναι καλύτερο από το concept!

Οι κατασκευαστές έχουν εκφράσει πολλές φορές την δυσκολία της εξέλιξης και του λανσαρίσματος ενός προσιτού, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, όπως θα είναι το Volkswagen ID.2. Η εξίσωση της προσθήκης ενός μοντέλου που θα εκδημοκρατίσει την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων με επιχειρηματικά βιώσιμο τρόπο είναι δυσεπίλυτη και αυτό αποδεικνύεται από τον αριθμό των εταιριών που το έχουν προσπαθήσει. Η Volkswagen ειδικότερα, έχοντας παρουσιάσει το ID.2all concept πριν από λίγο καιρό και αφού απόλαυσε την θερμή υποδοχή από το κοινό και τον ειδικό τύπου βρίσκεται στην φάση που προετοιμάζεται για το αναπόφευκτο λανσάρισμα του στην αγορά κάποια στιγμή στις αρχές του 2025.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής μάρκας, Andreas Mindt, το δύσκολο στην περίπτωση του ID.2all δεν ήταν ο σχεδιασμός του, καθώς αυτός ολοκληρώθηκε σε χρονικό διάστημα που δεν ξεπέρασε τις 6 εβδομάδες αλλά οι μάχες που έδωσε ο ίδιος και η ομάδα του ώστε να μην αλλοιωθούν ούτε οι διαστάσεις, ούτε το design κατά την μετάβαση από το στάδιο του πρωτότυπου, στο μοντέλο παραγωγής. Ανάμεσα στα βέλη που είχε ο Mindt στην φαρέτρα του ήταν το feedback που είχε λάβει το πρωτότυπο και επί της ουσίας, του επέτρεπε να υπερασπίζεται με σθένος και μία γερή δόση θράσους το concept που δημιούργησε. Όπως δήλωσε ο ίδιος χαρακτηριστικά μπορούσε να αναγκάσει σχεδόν οποιονδήποτε γύρω μου λέγοντας  “κοίτα το feedback, πρέπει να το κάνουμε πραγματικότητα”.

Το ID.2all ή όπως αλλιώς ονομαστεί όταν περάσει στην παραγωγή δεν θα είναι μόνο του στην οικογένεια των μικρών ηλεκτρικών της Volkswagen όμως. Εκτός του ότι θα είναι το πρώτο που θα κάνει χρήση της πολυαναμενόμενης MEB Entry αρχιτεκτονικής, θα αποκτήσει μία GTI έκδοση για την οποία πήραμε ήδη την πρώτη γεύση ενώ στην γκάμα θα προστεθεί και μία crossover έκδοση που ενδεχομένως να ονομαστεί ID.2X. Η τελευταία θα ξεχωρίζει από το hatchback τόσο σχεδιαστικά όσο και από πλευράς χαρακτήρα αν και δεν θα διαφοροποιείται δραστικά σε επίπεδο διαστάσεων. Να θυμίσουμε πάντως ότι το Volkswagen ID.2all έχει μήκος 4.05 μέτρων που το κάνει ελαφρώς μικρότερο από το Polo ενώ τα ο μεταξόνιο των 2.6 μέτρων είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό του θερμικού αδερφού του χαρίζοντας μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα – σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται και ο χώρος αποσκευών που αναμένεται να φτάνει τα 490 λίτρα και να αυξάνεται στα 1.330 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Άξιο αναφορά είναι και το γεγονός ότι η MEB Entry αρχιτεκτονική είναι μπροστιοκίνητη σε αντίθεση με την MEB που όπως έχουμε δει σε διάφορα μοντέλα που την χρησιμοποιούν, προσφέρει κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Όλες οι λεπτομέρειες θα επιβεβαιωθούν ή θα διαψευσθούν με την πρεμιέρα του νέου μοντέλου κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους 12 μήνες αλλά το μόνο σίγουρο έχοντας δει το πρωτότυπο είναι ότι το ID.2all θα σημάνει την αρχή μίας νέας εποχής όσον αφορά στην σχεδιαστική ταυτότητα της Volkswagen.

Prev Post Νέο Hyundai Inster – Προσιτό και ηλεκτρικό, για την Ευρώπη με αγάπη!
Next Post Η Γερμανία αντιτίθεται στους τιμωρητικούς δασμούς!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook