Ταξίδεψε νοητά στην δεκαετία του ’60. Ο J.F.K. ψηφίζεται πρόεδρος των Η.Π.Α, το ’61 ο Yuri Gagarin γίνεται ο πρώτος άνθρωπος στο διάστημα, την ίδια χρονιά ξεκινά η κατασκευή του τοίχους του Βερολίνου, το ’63 δολοφονείται ο J.F.K. και το ’65 η Volkswagen αποκτά την Auto Union. Μερικά χρόνια αργότερα, ο επικεφαλής εξέλιξης της Audi, Ludwig Kraus συμφωνεί με την μητρική Volkswagen πάνω σε ένα “μοντέρνο αλλά όχι trendy”, αξιόπιστο οικογενειακό μοντέλο το οποίο θα αντικαθιστούσε το F103. Ένα νέο μοντέλο για τη νέα εποχή, στιβαρό, ανθεκτικό αλλά και ελαφρύ καθώς ο Kraus επέμενε στην μείωση του βάρους κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος χωρίς συμβιβασμούς στα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά.
Το Audi 80 πραγματοποίησε την πρεμιέρα του το 1972, την ίδια χρονιά με τους Ολυμπιακούς του Μονάχου δημιουργώντας, σύμφωνα με την Audi μία νέα κατηγορία: το compact sedan. Η πρώτη γενιά (B1) ήταν ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.17 μέτρων και μεταξόνιο του άγγιζε τα 2.47 μέτρα ενώ η δουλειά που έκανε ο Kraus και η ομάδα του στο βάρος του οχήματος, σήμαινε πως η βασική, 3-θυρη έκδοση δεν ζύγιζε περισσότερα από 835 κιλά! Το “80άρι” διέθετε πολλές καινοτομίες στο σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση ενώ ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί και στην ασφάλεια όχι μόνο των επιβατών αλλά και των άλλων χρηστών του δρόμου. Για την κίνηση φρόντιζαν τέσσερις βενζινοκινητήρες με χωρητικότητα από 1.3 έως 1.6 λίτρα και ιπποδυνάμεις από 55 έως 100 άλογα οι οποίοι επωφελούμενοι από το χαμηλό βάρος εξασφάλιζαν αξιοπρεπέστατες επιδόσεις χωρίς υψηλή κατανάλωση καυσίμου – κάτι ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι το ’73 ξεκίνησε η πετρελαϊκή κρίση!
Το Audi 80 έγινε αμέσως εμπορική επιτυχία για την γερμανική εταιρία κατακτώντας την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του τον τίτλο του Car of The Year για το 1972 ενώ κατά τη διάρκεια της ζωής του, συγκεκριμένα μέχρι το καλοκαίρι του 1978 οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή του “B1”, είχαν κατασκευαστή περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα. Με την παραγωγή στο Ingolstadt να μην μπορεί να καλύψει πλέον την ζήτηση, επιστρατεύτηκαν τα εργοστάσια της Volkswagen στο Wolfsburg και το Emden. Αξίζει να σημειώσουμε πως η πρώτη γενιά του Audi 80 περιλάμβανε και μία coupe έκδοση δια χειρός Giorgio Giugiaro που κυκλοφόρησε ως 80 GT το 1973 πριν μετονομαστεί σε 80 GTE το 1975. Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της B Series της Audi. Μία ιστορία που συνεχίζεται με συνεχή εξέλιξη, πολλές καινοτομίες και διαρκή επιτυχία μέχρι σήμερα.