Η εποχή των παχιών αγελάδων έχει παρέλθει, πιθανότατα ανεπιστρεπτί και η Subaru έχει εστιάσει στην επιβίωση και την βιωσιμότητα όπως όλοι. Η δεκαετία του ’90 και των ’00 με τις εμβληματικές… “φτερούγες” έχει περάσει στην ιστορία κι όμως η Subaru δείχνει ότι δεν ξεχνά το παρελθόν της, ότι έχει σφυγμό βαθιά μέσα στα άδυτα μίας ψυχρής και ορθολογικής επιχειρηματικότητας και στο Goodwood Festival of Speed που ανοίγει αύριο τις πύλες του για το κοινό, παρουσιάζει το Project Midnight. Ένα κατάμαυρο WRX το οποίο φυσικά και δεν θα περάσει ποτέ στην παραγωγή αλλά ως προϊόν της Subaru Motorsports USA πατάει τις ρόδες του στην Ευρώπη ως το ισχυρότερο και ταχύτερο αγωνιστικό της. Τι είναι όμως το WRX Project Midnight;
Καταρχάς, είναι ένας τρομερός boxer, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων ο οποίος χάρη στη μαγεία της υπερτροφοδότησης είναι ικανός για σχεδόν 680 ίππους και 920 Nm ροπής και χάρη στις περιποιήσεις των μηχανικών, στροφάρει μέχρι τις 9.500 σ.α.λ. Από το σύστημα δεν θα μπορούσε να λείπει το κλασικό και απαραίτητο στην προκειμένη περίπτωση σύστημα τετρακίνησης σήμα-κατατεθέν της Subaru που στέλνει την δύναμη και στους τέσσερις τροχούς ενώ όσον αφορά αυτούς, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Project Midnight εξοπλίζεται με ζάντες κράματος μαγνησίου 18 ιντσών που ντύνονται με slick ελαστικά πέλματος 280 χιλιοστών με την αγωνιστική ομάδα να κάνει ότι μπορεί για να εξασφαλίσει στο μαύρο κτήνος την μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Για τον ίδιο λόγο έχει προχωρήσει και στην εξέλιξη ενός ολοκληρωμένου bodykit που όχι μόνο περιλαμβάνει ένα τεράστιο εμπρός splitter, πτερύγια σε κάθε “ελεύθερο” μέρος του αμαξώματος και μία γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος που συνδυάζεται με έναν μεγάλο διαχύτη, αλλά διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη δίαιτα που έχει υποστεί το Subaru WRX. Βλέπεις, ολόκληρο το αμάξωμα έχει κατασκευαστεί από πανάλαφρο carbon ενώ ως καθαρόαιμο αγωνιστικό, δεν επιβαρύνεται κυριολεκτικά και μεταφορικά από οτιδήποτε περιττό οπότε το συνολικό βάρος του οχήματος δεν υπερβαίνει τα 1.120 κιλά! Εντυπωσιακό τόσο αν αναλογιστεί κάποιος το μέγεθος και τις προδιαγραφές ασφαλείας του Project Midnight όσο και το γεγονός ότι η μείωση στο βάρος σε σύγκριση με ένα εργοστασιακό WRX υπερβαίνει τα 450 κιλά!
Πίσω από τα χειριστήρια της νέας δημιουργίας της Subaru Motorsports USA θα βρίσκεται ο γνωστός από την σύντομη θητεία του στην Formula 1 και μετέπειτα πρωταθλητής rallycross, Scott Speed. Τυχεροί αυτοί που θα παραβρεθούν σε μία από τις τελευταίες διοργανώσεις που αποτελούν γιορτή για το αυτοκίνητο και τα motorsports όλων των δεκαετιών. Τυχεροί όχι μόνο επειδή θα έχουν την ευκαιρία να δούνε και να ακούσουνε το Subaru WRX Project Midnight από κοντά, αλλά γενικά καθώς αυτό είναι απλά ένα από τα πολλά… κερασάκια σε μία ούτως ή άλλως νοστιμότατη τούρτα!