Το νέο Nissan GT-R θα έχει… κάτι από Godzilla!

Το νέο Nissan GT-R θα έχει… κάτι από Godzilla!

Το GT-R είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη Nissan και γι’ αυτό παραδοσιακά, η ιαπωνική εταιρία δεν βιάζεται ιδιαίτερα στον σχεδιασμό και την εξέλιξη κάθε νέας γενιάς. Η τελευταία για παράδειγμα, παρουσιάστηκε πριν από 17 χρόνια και παρότι το εμβληματικό sports car δείχνει την ηλικία του, παραμένει ανταγωνιστικό και διόλου παρωχημένο. Το πολύπλοκο αλλά εξαιρετικά ικανό σύστημα τετρακίνησης, ο θηριώδης twin-turbo V6 με τις ανεξάντλητες δυνατότητες αναβάθμισης και το σύνολο τόσο της τεχνολογίας που περίκλειε όσο και το design που ήταν αμφότερα μοντέρνα και είναι πιστά, έστω και σε φιλοσοφία στους προγόνους του.

Η συζήτηση όμως έχει στραφεί στον διάδοχο του GT-R, ιδίως μετά την παρουσίαση του Hyper Force concept πριν από μερικούς μήνες και άσχετα από το γεγονός ότι η ίδια η Nissan ήταν υπερβολικά προσεκτική ώστε να μην αναφέρει ούτε μία φορά το όνομα “GT-R” στην πρεμιέρα και το υλικό που αφορούσε το εντυπωσιακό πρωτότυπο. Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Nissan στην Ευρώπη, Matthew Weaver, είναι σημαντικό για τον διάδοχο του GT-R και για κάθε εμβληματικό προϊόν να μεταφέρονται κάποιες λεπτομέρειες από τη μία γενιά στην επόμενη ώστε οι πελάτες και οι οπαδοί του εκάστοτε να μοντέλου να γνωρίζουν ότι υπάρχει συνέχεια. Επί του προκειμένου, ο Weaver αποκάλυψε σε αγγλικό μέσο ότι το επόμενο GT-R θα “διαθέτει συγκεκριμένα στοιχεία Godzilla” όπου μπορεί να τα ενσωματώσει η ομάδα σχεδιασμού, χωρίς όμως να διευκρινίζεται ούτε ποια θα είναι αυτά, ούτε πόσα. Αυτό που διευκρινίζει όμως είναι ότι υπάρχουν πολύ αυστηρά κριτήρια όσον αφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου:

… Πρέπει να αποδίδει σε κάθε τομέα: αεροδυναμική, ταχύτητα και επιδόσεις. Αυτά θα ορίσουν το design. Το GT-R ποτέ δεν διεκδικούσε νίκες σε καλλιστεία – είναι μία λειτουργική μηχανή. Θυμάμαι να δουλεύω στο τελευταίο όπου περάσαμε νύχτες και μέρες στην αεροδυναμική σήραγγα. Δεν έχω κάνει τίποτα παρόμοιο από τότε με κανένα άλλο προϊόν.

Κατά τα άλλα, δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για την επόμενη γενιά του Nissan GT-R, οπότε ας εστιάσουμε σε αυτά που πρόσφερε το αμιγώς ηλεκτρικό Hyper Force concept που δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι αποτελεί ένα είδος προάγγελου για το μοντέλο που θα ακολουθήσει. Το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο του Hyper Force λοιπόν, ήταν ικανό για 1.000 kW ή αν προτιμάς, 1.359 ίππους οι οποίοι τροφοδοτούνταν με ενέργεια από solid state μπαταρίες. Είναι εύκολο να τα προσφέρεις όλα αυτά στην θεωρία όμως. Το ερώτημα είναι αν μπορεί να τα κάνει πραγματικότητα η Nissan σε ένα μοντέλο παραγωγής και αν η απάντηση σε αυτό είναι “ναι”, το επόμενο λογικό ερώτημα είναι “πότε”; Η λογική λέει προς τα τέλη της δεκαετίας αλλά η ουσία είναι ότι η νέα γενιά του θρυλικού Godzilla αξίζει την αναμονή καθώς συνήθως θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία των coupe επιδόσεων…

Prev Post Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid – Κορυφαία και υβριδική!
Next Post Μέχρι και η Porsche βλέπει ότι η 911 μεγάλωσε υπερβολικά!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook