Ήδη από την εξέλιξη της νέας γενιάς του εμβληματικού Mini hatchback η αγγλική εταιρία επαναλάμβανε όποτε τις δινόταν η ευκαιρία ότι το επερχόμενο μοντέλο σημαίνει την επιστροφή στις ρίζες του. Μπορεί όχι όσον αφορά στην τεχνολογία αφού το νέο Mini θα είναι υπερπλήρες στον συγκεκριμένο τομέα αλλά στην φιλοσοφία και αυτό δεν αντικατοπτρίζεται πουθενά καλύτερα απ’ ότι στο εσωτερικό που αποκαλύπτεται σήμερα για να μας θυμίσει ότι ορισμένες δηλώσεις δεν είναι απλά λόγια του marketing.

Η καμπίνα του νέου Mini είναι λοιπόν “περισσότερο Mini από ποτέ” και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για να δει κανείς τις αδιαμφισβήτητες επιρροές από το αυθεντικό design του Sir Issigonis από το 1959. Στο εσωτερικό του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Mini επικρατεί ένας high-tech μινιμαλισμός με τον κύριο πόλο έλξης να μην είναι άλλος από την μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό με τα εντυπωσιακά γραφικά που παραδόξως, δεν συνδυάζεται με κάποιον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος θα… χαλούσε τις “καθαρές” επιφάνειες αλλά με ένα head-up display όπου προβάλλονται οι βασικές πληροφορίες για τον οδηγό, όπως η ταχύτητα και οι οδηγίες του συστήματος πλοήγησης μεταξύ άλλων.
Δεν γίνεται επίσης να μην αναφέρουμε το σημείο που τέμνεται η παράδοση με την καινοτομία καθώς ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός ενσωματώνεται στις υφασμάτινες επενδύσεις του ταμπλό δημιουργώντας εντυπωσιακά σχέδια και παραστάσεις ενώ διακρίνουμε ότι παρά την έμφαση στην τεχνολογία, η Mini δεν εγκαταλείπει τα φυσικά χειριστήρια αφού τόσο στο πολυλειτουργικό τιμόνι όσο και σε ένα οβάλ πάνελ κάτω από την οθόνη είναι συγκεντρωμένος ένας αριθμός χειριστηρίων και διακοπτών. Όλες οι υπόλοιπες επιφάνειες είναι κενές χαρακτηριστικών σχεδιαστικών στοιχείων με το νέο Mini να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο design του προγόνου του.

Αυτό που δεν έχει σχέση με το αυθεντικό Mini είναι η νέα σουίτα soundtracks και ήχων που σύμφωνα με την εταιρία θα είναι λίγο ή πολύ διαφορετικό ανάλογα με το μοντέλο (βλ. Cooper, Aceman και Countryman) και θα χωρίζονται σε τέσσερα διαφορετικά “mode εμπειρίας”: Core, Go-Cart, Timeless και Balance. Κάθε ένα με τον δικό του, ιδιαίτερο χαρακτήρα ώστε ο οδηγός να επιλέγει το κατάλληλο ανάλογα με την ώρα της ημέρας και την διάθεση του. Πριν κλείσουμε προς το παρόν, να θυμίσουμε ότι το νέο Mini Cooper που αναμένεται να λανσαριστεί τους προσεχείς μήνες θα κατασκευάζεται στην Κίνα πάνω σε μία ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική ενώ όποιος δεν είναι έτοιμος να κάνει το μεγάλο βήμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θα μπορεί να επιλέξει την βενζινοκίνητη έκδοση που χρησιμοποιεί την υπάρχουσα πλατφόρμα και αποτελεί επί της ουσίας μία ανανεωμένη εκδοχή της τρέχουσας γενιάς.