Το Hyundai Casper γίνεται ηλεκτρικό για την Ευρώπη

Το Hyundai Casper γίνεται ηλεκτρικό για την Ευρώπη

Ο καπνός υπάρχει στο στρατόπεδο της Hyundai εδώ και καιρό αλλά τα σχέδια της κορεατικής εταιρίας όσον αφορά στον εμπλουτισμό της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τώρα αρχίζουν να παίρνουν μορφή. Η Hyundai που κατέθεσε τα… διαπιστευτήρια της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχικά με το Ioniq 5 και εν συνεχεία με το ακόμα πιο εκκεντρικό αλλά εξίσου εξαιρετικό Ioniq 6 είναι σχεδόν έτοιμη να μας δείξει τι μπορεί να πετύχει στην κατηγορία των προσιτών ηλεκτρικών και για να το κάνει αυτό, θα ρίξει στη μάχη ένα μοντέλο που είναι διαθέσιμο σε αγορές εκτός της Ευρώπης από το 2021 αλλά μονάχα με θερμικούς κινητήρες: το Casper.

Το λιλιπούτειο crossover αποθανατίστηκε από τον κατασκοπευτικό φακό να δοκιμάζεται σε συνθήκες ακραίου ψύχους στην Σκανδιναβία και αναμένεται να αποτελέσει στο προσεχές μέλλον την entry-level πρόταση της Hyundai στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Αυτό επιβεβαίωσε έστω και με λιγότερο σαφή λόγια ο επικεφαλής της Hyundai Γαλλίας, Lionel French Keogh πριν από λίγες ημέρες, επιβεβαιώνοντας ότι το ηλεκτρικό Casper θα λανσαριστεί επίσημα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρίας, το ηλεκτρικό Hyundai Casper θα αποτελέσει την κορεατική εναλλακτική στο Dacia Spring που οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες πολλών ενώ αναμένεται να προσφέρει περισσότερους από τους 65 ίππους του ανταγωνιστικού Spring. Οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν ότι το επερχόμενο ευρωπαϊκό Casper μπορεί να δανειστεί με ευκολία το κινητήριο σύνολο του Kia Ray που βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με αυτό (και το Hyundai i10 και το Kia Picanto) και προσφέρει σχεδόν 90 ίππους ενώ με την μπαταρία των 35.2 kWh παρέχει αυτονομία που υπερβαίνει ελάχιστα τα 200 χιλιόμετρα – ελαφρώς μικρότερη από τα 230 χιλιόμετρα του Dacia Spring.

Αν όντως ο καπνός που βλέπουμε προέρχεται από κάποια φωτιά και η Hyundai λανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό Casper στην ευρωπαϊκή αγορά, η τιμή του αναμένεται να μην υπερβαίνει τα €20.000 οπότε αυτομάτως, το νέο μοντέλο θα βρει μπροστά του εκτός από το Dacia Spring και την βασική έκδοση του Citroen e-C3 που προσφέρει 200 χιλιόμετρα αυτονομίας έναντι €19.990 και είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει εντός του 2025! Αφού λοιπόν η Hyundai φαίνεται πως έχει λύσει την δύσκολη εξίσωση της παραγωγής ενός μικρού, προσιτού ηλεκτρικού με κέρδος, το επόμενο πρόβλημα που ενδέχεται να βρει μπροστά της είναι η παραγωγή του Casper. Σύμφωνα με δεδομένα της εταιρίας, πέρυσι πουλήθηκαν 45.451 Casper με το εργοστάσιο που κατασκευάζει το μοντέλο στο Gwangju να έχει δυνατότητα παραγωγής έως 70.000 αυτοκινήτων ετησίως. Αν το momentum του Casper διατηρηθεί στην εγχώρια αγορά και σε αυτό προστεθούν και οι εξαγωγές στην Ευρώπη τότε το εργοστάσιο μπορεί να φτάσει στα όρια του, εκτός κι αν υπάρχουν ήδη πλάνα για την αναβάθμιση του ή για επέκταση της παραγωγής του Casper και σε κάποια άλλη εγκατάσταση. Ας περιμένουμε όμως να δούμε τι σχεδιάζει η Hyundai…

Prev Post Ferrari και Hamilton μαζί από το 2025!
Next Post Η Red Bull θα λανσάρει το πρώτο hypercar της!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook