Το Honda Prelude αποκαλύπτει τον εσωτερικό του κόσμο!

Το Honda Prelude αποκαλύπτει τον εσωτερικό του κόσμο!

Έχουν περάσει περισσότεροι από 12 μήνες από τότε που η Honda παρουσίασε στον κόσμο το ολοκαίνουριο Prelude σε μορφή πρωτότυπου και περισσότεροι από 6 μήνες από τότε που παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής και ανακοινώθηκε ότι το εντυπωσιακό coupe θα είναι διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Από τότε, μάθαμε πως το νέο Honda Prelude δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά υβριδικό, θα έχει τον χαρακτήρα ενός σπορ grand tourer και όχι ενός σκληροπυρηνικού sports car και ότι θα εξοπλίζεται με ένα σύστημα το οποίο ονομάζεται “S+ Shift” και θα προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων) σαν αυτό του Hyundai Ioniq 5 N, αν και εκείνο είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Μέχρι τώρα όμως, η Honda δεν είχε δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες από την καμπίνα του Prelude.

Αυτό αλλάζει και δυστυχώς, μαζί του χάνεται και μέρος της μαγείας του νέου coupe καθώς η καμπίνα του θυμίζει πάρα πολύ έντονα αυτήν του Honda Civic. Ναι, γνωρίζουμε πως η συγγένεια ανάμεσα στα δύο μοντέλα δεν περιορίζεται στο design του εσωτερικού και πως θα μοιράζονται κοινά και στο επίπεδο των μηχανικών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Honda δεν θα μπορούσε να καταβάλλει λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια ώστε να διαφοροποιηθούν αυτά τα δύο μοντέλα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό είναι πρακτικά πανομοιότυπος, όπως και η κεντρική οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά και το πάνελ με τα φυσικά χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού/κλιματισμού κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Διαφορετική, ομολογουμένως, είναι η κεντρική κονσόλα του Prelude που μοιάζει να είναι ψηλότερη από αυτή του Civic και φιλοξενεί τα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου συμπεριλαμβανομένου του “S+ Shift” για το σύστημα που προαναφέραμε.

Από εκεί και πέρα, το Honda Prelude διαθέτει μεγαλύτερες πόρτες και μικρότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, αμφότερα απολύτως λογικά δεδομένου του coupe αμαξώματος ενώ εντύπωση και έκπληξη προκαλεί η απόφαση της εταιρίας να μην τοποθετήσει ίδια καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό – του πρώτου προσφέρει επιπλέον στήριξη ώστε να κρατάει καλύτερα το σώμα του όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν ενώ του δεύτερου εστιάζει περισσότερο στην άνεση με πιο μαλακά υλικά και διαφορετικό design. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην είσοδο/έξοδο από το όχημα με τα μαρσπιέ να επενδύονται με μαλακό υλικό και τις πόρτες να έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χτυπούν τα πόδια τους οι επιβάτες κάθε φορά που επιβιβάζονται ή αποβιβάζονται.

Εννοείται ότι θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα πριν μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το πολυαναμενόμενο Honda Prelude αλλά αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με εκπροσώπους του ιαπωνικού ειδικού τύπου που είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν, το μοντέλο έχει ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο από το Civic και αισθητά μεγαλύτερα μετατρόχια με ότι σημαίνει αυτό για το “πάτημα” και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα διεύθυνσης και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση (πακέτο με το σύστημα που ελαχιστοποιεί το φαινόμενο του torque steer) του Civic Type R και για την πέδηση φροντίζει ένα σύστημα της Brembo που κρύβεται μέσα στις 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος που ντύνονται με ελαστικά Continental Premium Contact 6. Όλα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα…

Prev Post Genesis X Gran Coupe & Convertible – Απλά, πανέμορφα!
Next Post Citroen C3 – Με πρωτιά στις πωλήσεις τον Μάρτιο
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook