Ο κόσμος αλλάζει γύρω μας και οι εταιρίες προσπαθούν να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές. Η ηλεκτροκίνηση, η τεχνολογίες συνδεσιμότητας, η ημι-αυτόνομη οδήγηση και τα προβλήματα που εντοπίζονται ακόμα σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό στις ανεφοδιαστικές αλυσίδες αναγκάζουν τους κατασκευαστές σε προγραμματισμένες ή κάπως πιο… βίαιες αλλαγές, όπως για παράδειγμα την μεταμόρφωση ενός θερμικού, subcompact crossover σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό 7-θέσιο!
Αυτή είναι η ιστορία του Citroen C3 Aircross αλλά αν σταματούσες να διαβάζεις σε αυτό το σημείο, δεν θα είχες ολοκληρωμένη εικόνα για το τι περιμένουμε για την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Ο επικεφαλής της γαλλικής μάρκας, Thierry Koskas, επιβεβαίωσε την είδηση από το περιθώριο της παρουσίασης του ολοκαίνουριου Citroen e-C3 αλλά μας έδωσε και μερικές επιπλέον, εξαιρετικά ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Όπως για παράδειγμα ότι το νέο C3 Aircross θα προσφέρει μία σχετικά… συμβατική διαμόρφωση με δύο θέσεις μπροστά, τρεις στην μέση και άλλες δύο στην τελευταία σειρά καθισμάτων και ότι θα το καταφέρει αυτό χωρίς να ξεφύγει από τα όρια του B-segment! Όχι μόνο αυτό αλλά θα διατηρήσει τα SUV χαρακτηριστικά της τρέχουσας γενιάς.
Ρεαλιστικά αλλά χωρίς να επιβεβαιώνει η Citroen τις υποθέσεις μας, η δεύτερη γενιά του C3 Aircross θα κάνει χρήση της ίδιας αρχιτεκτονικής (Smart Car Platform) που βρίσκουμε και στο ολοκαίνουριο e-C3 αλλά αυτή θα είναι σημαντικά τροποποιημένη ώστε να προσφέρει επαρκείς χώρους για 7 επιβάτες. Σχεδιαστικά, το νέο C3 Aircross θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο με το μικρότερο αδερφάκι του όντας σίγουρα μεγαλύτερο και ενδεχομένως, πιο τετραγωνισμένο για την μεγιστοποίηση της καμπίνας ενώ αναφορικά με τα μηχανικά του, η Citroen μάλλον θα το προσφέρει κυρίως ως ηλεκτρικό, προσθέτοντας πιθανώς κάποια θερμική έκδοση σε αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση δεν έχει διεισδύσει σε ικανοποιητικό βαθμό – η αρχιτεκτονική το επιτρέπει άλλωστε. Η απόφαση της γαλλικής μάρκας να μετατοπίσει αρκετά την τοποθέτηση του C3 Aircross παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον δεδομένου ότι θα γίνει άμα τη παρουσίαση του ένα από τα πιο προσιτά 7-θέσια στην αγορά, οπότε περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι ετοιμάζεται πίσω από κλειστές πόρτες. Περισσότερες πληροφορίες πάντως δεν περιμένουμε να έχουμε πριν το νέο έτος, με τις φήμες να αναφέρουν ότι η νέα γενιά δεν θα φτάσεις στις εκθέσεις πριν το 2025.