Η κατηγορία των compact crossovers κοντεύει ήδη να εκραγεί από τις πολλές και διαφορετικές επιλογές που προσφέρει αλλά η BYD είναι έτοιμη να προσθέσει άλλη μία σε αυτές καθώς θα λανσάρει το Atto 2 καλύπτοντας το κενό που υπάρχει στην γκάμα της ανάμεσα στο Atto 3 και το Dolphin και διεκδικώντας μερίδιο αγοράς σε μία αναπτυσσόμενη κατηγορία. Το BYD Atto 2 λοιπόν, είναι ένα crossover μήκους 4.31 μέτρων με μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.62 μέτρα και χρησιμοποιεί την τελευταία αρχιτεκτονική για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της κινέζικης εταιρίας, με όνομα e-Platform 3.0 ενώ άξιο αναφορά είναι και το γεγονός ότι διαθέτει μπαταρία “Blade” σχεδιασμού όπου οι κυψέλες ενσωματώνονται στην δομή του αυτοκινήτου.
Οι πρώτες πληροφορίες που είδανε το φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι το BYD Atto 2 εξοπλίζεται με μία μπαταρία 42.4 kWh που προσφέρει αυτονομία της τάξης των 310 χιλιομέτρων στον μικτό κύκλο που μπορεί να φτάσει τα 460 χιλιόμετρα όταν μιλάμε για τον καθαρά αστικό κύκλο – είναι γνωστό ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα “βολεύονται” περισσότερο εντός των τειχών της πόλης όπου οι απαιτήσεις για ενέργεια δεν είναι τόσο υψηλές όσο στο περιβάλλον ενός αυτοκινητοδρόμου ή όταν οι ταχύτητες αυξάνονται γενικότερα. Όπως και να έχει, παρουσιάζει ενδιαφέρον η απόφαση της κινέζικης εταιρίας να τοποθετήσει μία σχετικά μικρή μπαταρία, επιλέγοντας συνειδητά το μειωμένο βάρος και μειωμένο κόστος που προσφέρει αυτή αντί για την υψηλότερη αυτονομία μίας μεγαλύτερης αλλά βαρύτερης και σαφώς πιο ακριβής μπαταρίας. Αυτό σημαίνει ότι το Atto 2 δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.600 κιλά ενώ ο ένας ηλεκτροκινητήρας που έχει αναλάβει την κίνηση αποδίδει κάτι περισσότερο από 175 άλογα και 290 Nm ροπής που αρκούν για να επιταχύνουν το αυτοκίνητο στα 100 km/h σε 7.9 δευτερόλεπτα.
Στον τομέα του design είναι λογικό ότι το BYD Atto 2 δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας. Στο εμπρός μέρος τα φωτιστικά σώματα με την διακοσμητική μάσκα ανάμεσα τους αναμφίβολα τραβούν την προσοχή με την πρώτη ματιά αλλά είναι τα πίσω φώτα με το περίτεχνο σχέδιο τους που κλέβουν την παράσταση. Σε γενικές γραμμές, το επερχόμενο μοντέλο υιοθετεί ένα πιο τετραγωνισμένο σχήμα με περισσότερη έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία ενώ η καμπίνα και πιο συγκεκριμένα, το εμπρός μέρος της κυριαρχείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8.8 ιντσών και μία οθόνη 12.8 ιντσών που μπορεί να περιστραφεί είτε σε οριζόντιο είτε σε κάθετο προσανατολισμό και χρησιμοποιείται φυσικά για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και των υπόλοιπων υποσυστημάτων του οχήματος. Στην κεντρική κονσόλα πάλι, βρίσκουμε μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης, τον… κρυστάλλινο επιλογέα και χειρολαβές που θυμίζουν την G-Class. Ενδιαφέροντα πράγματα από την κινέζικη εταιρία που το 2025 στοχεύει να χτίσει πάνω στις βάσεις του 2024 εμπλουτίζοντας την γκάμα της όχι μόνο με το Atto 2 αλλά και με άλλα μοντέλα τόσο πάνω από αυτό, όσο και κάτω.