Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι το δεύτερο μέρος του τίτλου είναι… πλεονασμός. Το Audi R8 εξαρχής ήταν το δίδυμο αδερφάκι μίας Lamborghini. Η πρώτη γενιά που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της πριν από σχεδόν 20 χρόνια είχε πάρα πολύ ισχυρή με την Gallardo ενώ η δεύτερη που παρουσιάστηκε πριν από 10 χρόνια μοιραζόταν πολλά κοινά με την Huracan. Κι όταν λέμε πολλά κοινά εννοούμε το πλαίσιο και τον εκάστοτε κινητήρα αλλά με την Audi να καταφέρνει να διαφοροποιεί το R8 από τα μοντέλα της Lamborghini όντας διαχρονικά μία πιο προσιτή και πιο πρακτική υλοποίηση πάνω στην ιδέα ενός κεντρομήχανου sports car. Ενώ όμως περιμέναμε πως η γερμανική εταιρία έχει “τελειώσει” με το R8, τουλάχιστον μέχρι να προοδεύσει επαρκώς η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι όχι μόνο εξετάζεται το ενδεχόμενο της αναβίωσης του μοντέλου αλλά πως η εξέλιξη έχει προχωρήσει πέραν του σταδίου της διερεύνησης οπότε τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται σοβαρά.
Όπως οι πρόγονοι του, έτσι και το νέο Audi R8 θα μοιράζεται πολλά κοινά με το entry-level μοντέλο της Lamborghini, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση αυτό είναι η plug-in υβριδική Temerario που αποκαλύφθηκε στα μέσα του περασμένου Αυγούστου και διαθέτει έναν εξωφρενικό εξηλεκτρισμένο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων που σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες προσφέρει 920 ίππους και επιτρέπει στο ελαφρώς… μπαμπάτσικο ιταλικό sports car των 1.715 κιλών να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 2.7 δευτερόλεπτα! Φαντάσου λοιπόν τι μπορεί να κάνει η Audi με αυτά τα συστατικά. Φαντάσου τώρα για να δεις πόσο μέσα θα πέσεις σε μερικά χρόνια, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις φήμες, το νέο R8 είναι προγραμματισμένο να περάσει στην παραγωγή κάποια στιγμή μέχρι το 2027!
Η κατάσταση αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον από το γεγονός ότι όταν το Audi R8 είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγορά, η Lamborghini χάρη στο… προβάδισμα που έχει θα είναι έτοιμη να λανσάρει τις πιο ισχυρές ή/και σκληροπυρηνικές εκδοχές της Temerario. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από το βασικό R8, επίκειται αναβίωση και του κορυφαίου R8 Performance που εφόσον αληθεύουν οι… προβλέψεις της Lamborghini δεν αποκλείεται να προσφέρει 1.000 ή ακόμα περισσότερους ίππους. Αυτό θα κάνει το επερχόμενο, φημολογούμενο ακόμα βεβαίως, R8 Performance το ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της Audi – έναν τίτλο που σε αυτό το σημείο κρατάει στα χέρια του το e-tron GT RS… Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όμως την plug-in υβριδική φύση του θηρίου, που θα επιτρέψει στην Audi να χρησιμοποιήσει το R8 ως ένα τεχνολογικό demo και ως αιχμή του δόρατος των προσπαθειών εξηλεκτρισμού της. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε την κατεύθυνση προς την οποία θέλει να κινηθεί η γερμανική εταιρία με την επερχόμενη ναυαρχίδα της, έστω και αν αυτό σημαίνει να περιμένουμε αρκετούς μήνες μέχρι να μάθουμε οτιδήποτε δια της επίσημης οδού.