Συνεχίζει τις δοκιμές το ηλεκτρικό Range Rover!

Συνεχίζει τις δοκιμές το ηλεκτρικό Range Rover!

Ήταν Δεκέμβριος του 2023 όταν η Land  Rover έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του επερχόμενου, αμιγώς ηλεκτρικού Range Rover. Τότε υποθέταμε, λανθασμένα όπως αποδείχθηκε, ότι δεν απέχουμε πολύ από την πρεμιέρα του τόσο σημαντικού μοντέλου για το παρόν και το μέλλον της αγγλικής μάρκας αλλά καθώς πλησιάζουμε στον Δεκέμβριο του 2024, αυτή ακόμα μας δείχνει εικόνες από τις δοκιμές του Range Rover Electric. Εξαντλητικές δοκιμές που φέρνουν στα όρια του όλο το αυτοκίνητο αλλά ειδικά και πιο στοχευμένα, το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και όλα τα υποσυστήματα του. Πριν από μήνες, είδαμε το Range Rover μηδενικών εκπομπών ρύπων στον Αρκτικό κύκλο, σε θερμοκρασίες κάτω από τους -40 βαθμούς Κελσίου με την εταιρία να αναφέρει ότι αυτές οι συνθήκες της επιτρέπουν να βελτιστοποιήσει την λειτουργία συστημάτων που ενσωματώνονται για πρώτη φορά όπως το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που δεν βασίζεται στη λειτουργία του ABS αλλά παρακολουθεί την ολίσθηση του κάθε τροχού απευθείας μέσω του κινητήριου συνόλου, μειώνοντας κατά περίπτωση την ροπή που κατανέμεται σε κάθε τροχό με χρόνο που στην χειρότερη των περιπτώσεων αγγίζει τα 100 msec και στην καλύτερη δεν υπερβαίνει το 1 msec.

Τώρα, βλέπουμε το Range Rover Electric στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου οι θερμοκρασίες αγγίζουν τους 50 βαθμούς Κελσίου και η υγρασία το 90%! Σε αυτές τις συνθήκες το σύστημα διαχείρισης θερμικών φορτίων, το ευφυέστερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Range Rover, δουλεύει υπερωρίες για να ανταπεξέλθει και για να εξασφαλίσει στους επιβάτες την υψηλότερη δυνατή άνεση στην καμπίνα. Το Intelligent Torque Management από την άλλη, το προαναφερθέν σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, δοκιμάζεται στον λεγόμενο “Big Red”, έναν αμμόλοφο ύψους περίπου 100 μέτρων με τους μηχανικούς να εκμεταλλεύονται τα ειδικά χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή για να βελτιώσουν περαιτέρω την λειτουργία του. Σύμφωνα με την Land Rover ακόμα και μετά από 5 συνεχόμενες προσπάθειες, κανένα από τα αυτοκίνητα δεν εμφάνισε οποιαδήποτε πτώση στην απόδοση του και αυτό είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό. Το Range Rover Electric συμπεριφέρθηκε εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα από το θερμικό αδερφάκι του.

Όσο για το design, η εταιρία επέλεξε να μην καμουφλάρει τα πρωτότυπα κατά τη διάρκεια των δοκιμών και επικροτούμε αυτή την απόφαση. Ούτως ή άλλως, δεν γνωρίζουμε αν περίμενες κάτι διαφορετικό, αλλά το Range Rover Electric θα είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το θερμικό Range Rover που κυκλοφορεί από το 2022. Ok, η γρίλια στη μάσκα είναι διαφορετική και προφανώς, δεν υπάρχουν οι απολήξεις στην εξάτμιση αλλά οι διαφορές ξεκινούν και τελειώνουν εκεί. Το ενδιαφέρον στην υπόθεση του ηλεκτρικού Range Rover δεν βρίσκεται στην εμφάνιση αλλά σε αυτά που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια καθώς το κινητήριο σύνολο που αποτελείται από την μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες συναρμολογείται εξ ολοκλήρου από την εταιρία, στο νέο “Electric Propulsion Manufacturing Centre” στο Wolverhampton της Αγγλίας. Λεπτομέρειες σχετικά δεν έχουμε, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι θα ενσωματώνει μία ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V και ότι θα προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των V8 εκδόσεις, οπότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να περιμένουμε.

Prev Post Mercedes-Benz – Βελτιώνει το σύστημα αυτοματοποιημένης στάθμευσης
Next Post Στο πλευρό της αυτοκινητοβιομηχανίας η Ευρώπη…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook