Σχεδόν έτοιμο το facelift της Porsche Cayenne

Σχεδόν έτοιμο το facelift της Porsche Cayenne

Για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πίσω στο… μακρινό 2017 θα περίμενε κανείς ότι διανύει τους τελευταίους μήνες της ζωής του και πρόκειται να αντικατασταθεί στο προσεχές μέλλον αλλά η Porsche έχει άλλα σχέδια για την Cayenne. Το μεγάλο γερμανικό SUV όντως παρουσιάστηκε εκείνη την χρονιά και τώρα η Porsche είναι σε θέση να ανακοινώσει την επικείμενη ανανέωση του με το facelift που σύμφωνα με την εταιρία περιλαμβάνει πληθώρα μέτρων που επηρεάζουν το κινητήριο σύνολο, το πλαίσιο, το design και την τεχνολογία και κάνουν την Cayenne facelift “μία από τις εκτενέστερες αναβαθμίσεις στην ιστορία της Porsche”.

Ένας εκ των στόχων που τέθηκαν για την ανανεωμένη Cayenne είναι η επίτευξη ενός ακόμα μεγαλύτερου εύρους ανάμεσα στην τυπική για μία Porsche συμπεριφορά στον δρόμο, την άνεση για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η Cayenne θα διαθέτει ημι-ενεργό πλαίσιο, εκτενώς ψηφιοποιημένη καμπίνα, πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού με τα HD-Matrix LED φωτιστικά σώματα και είναι απολύτως λογικό λοιπόν, να απαιτείται ένα επίσης πολύπλοκο και λεπτομερές πρόγραμμα δοκιμών ώστε να διαπιστωθεί η εύρυθμη, συνεπής και αξιόπιστη λειτουργία όμως αυτών των συστημάτων. Η ίδια η Porsche αναφέρει ότι υποβάλλει την Cayenne σε δοκιμές σαν να έχει εξελιχθεί από το μηδέν και αυτό αντικατοπτρίζεται από το γεγονός ότι το επερχόμενο μοντέλο δεν διάνυσε μονάχα 200.000+ χιλιόμετρα σε αστικά περιβάλλοντα, επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους αλλά ταξίδεψε και σε ολόκληρο τον κόσμο ώστε να δοκιμαστεί σε ακραίες συνθήκες. Στην Ασία, την Αφρική, την Ευρώπη και την Β. Αμερική, καλύπτοντας περισσότερα από 4.000.000 χιλιόμετρα εκτός δρόμου, είτε μιλάμε για τους αμμόλοφους στο Μαρόκο, είτε για τις παγωμένες λίμνες στην Φινλανδία, είτε ακόμα και στην “Πράσινη Κόλαση” όπως είναι το παρατσούκλι της Nordschleife στο Nurburgring – τυπικά, ακόμα και η πίστα θεωρείται εκτός (δημόσιου) δρόμου. Όλα αυτά επιτρέπουν στην Porsche να δηλώνει ότι “οποιοσδήποτε αγοράζει ένα αυτοκίνητο μας πρέπει να ξέρει ότι μπορεί να αντέξει εξαιρετικά υψηλά φορτία, ανεξαρτήτως της επιφάνειας στην οποία κινείται” και στην τελική, αυτό είναι το ζητούμενο.

Prev Post BMW X5 και X6 facelift – Ριζική ανανέωση
Next Post Αυτό το Range Rover των €280.000+ είναι η αρχή μίας νέας εποχής για την SV
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook