Η Suzuki δείχνει ότι έχει ακόμα παλμό παρουσιάζοντας το Vision Gran Turismo. Τον διάδοχο του GSX-R/4 που έκανε πρεμιέρα πριν από 21 χρόνια και ανανεώνεται τώρα ώστε να συμβαδίζει όχι μόνο με την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρίας αλλά και με τις τάσεις της εποχής. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η εμφάνιση είναι το μοναδικό που έχει αλλάξει σε σύγκριση με το GSX-R/4. Δεδομένου ότι μιλάμε για ένα αποκλειστικά εικονικό πρωτότυπο δε, η Suzuki είχε την ελευθερία να γίνει… δημιουργική όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο του concept.
Πίσω από τον μπροστά άξονα, βρίσκεται ένας 1.300άρης βενζινοκινητήρας ο οποίος όμως προέρχεται από την Suzuki Hayabusa και κατά συνέπεια, στροφάρει… στον Θεό ενώ συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες – δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω. Το σύνολο παράγει συνολικά 432 ίππους και 610 Nm ροπής και δεν έχει να κινήσει περισσότερα από 970 κιλά που σημαίνει ότι το Suzuki Vision Gran Turismo είναι κάθε άλλο παρά αργό. Δυστυχώς όμως, το πρωτότυπο της Suzuki προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στο τελευταίο Gran Turismo και φυσικά, δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να περάσει στην παραγωγή.