Την ώρα που μεγαλύτεροι και ας είμαστε ειλικρινείς, πλουσιότεροι ανταγωνιστές της έχουν ανακοινώσει φιλόδοξα πλάνα που περιλαμβάνουν δεκάδες παρουσιάσεις νέων μοντέλων για τα προσεχή έτη, η Subaru κάνει ότι μπορεί για να μην τους αφήσει να μεγαλώσουν την απόσταση που τους χωρίζει και παρουσιάζει λίγο πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση της Νέας Υόρκης το ολοκαίνουριο Trailseeker. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover, το δεύτερο μετά το Solterra και επίσης, το δεύτερο που λανσάρει με την βοήθεια της Toyota. Η σχέση ανάμεσα στα δύο μοντέλα της Subaru δεν περιορίζεται στον τύπο του κινητήριου συνόλου δε, αφού το Trailseeker είναι σαφές ότι αντλεί αρκετά στοιχεία από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας.
Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον όμως, είναι ότι το Subaru Trailseeker μοιάζει να είναι ένας φόρος τιμής στο πρώτο και εξαιρετικά δημοφιλές στην χώρα μας, Forester. Μοιάζει να είναι ένα κράμα SUV και station wagon και δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα να προβάλλει το μέγεθος του και να το χρησιμοποιήσει προς όφελος του τουλάχιστον για να αποπνεύσει ένα αίσθημα ασφάλειας, όγκου και επιβλητικότητας. Το Trailseeker είναι σχεδόν 15 εκατοστά μεγαλύτερο από το Solterra και 25 χιλιοστά ψηλότερο και είναι σαφές ότι απευθύνεται σε ένα πιο… οικογενειακό κοινό. Αυτό δεν το σταματά από το τοποθετηθεί αρκετά ψηλά στην λίστα με τα ταχύτερα Subaru όμως…
Οι πληροφορίες που έχουμε λένε πως το Subaru Trailseeker εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά προσφέρουν 380 ίππους και αυτό σημαίνει ότι η δοκιμασία του σπριντ στα 96 km/h (60 μίλια ανά ώρα) δεν απαιτεί περισσότερα από 4.4 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί. Η μπαταρία των 74.4 kWh δε, είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου χωρίς να έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο στην απόσταση από το έδαφος που διαμορφώνεται στα 211 χιλιοστά και χαρίζει αυτονομία που σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα ξεπερνά τα 420 χιλιόμετρα στον αυστηρότερο κύκλο δοκιμών της EPA, που σημαίνει ότι θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στον ευρωπαϊκό WLTP. Όταν το φορτίο εξαντληθεί, το Trailseeker μπορεί να φορτίσει με ρυθμό έως 150 kW (στον κατάλληλο ταχυφορτιστή προφανώς) με αποτέλεσμα η αναπλήρωση του φορτίου από το 10, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας να μην διαρκεί περισσότερο από 35 λεπτά.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, ας ξεκινήσουμε από το αυτονόητο: το νέο μοντέλο της Subaru προσφέρει μεγαλύτερους χώρους από το Solterra. Το design πάντως είναι σαφώς επηρεασμένο από το μικρότερο, ηλεκτρικό αδερφάκι του ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 14 ιντσών που είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Subaru. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται δύο επιφάνειες ασύρματης φόρτισης, δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας με Apple CarPlay ή Android Auto, θύρες USB-C για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων και φυσικά, η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης “Eyesight” της Subaru. Προς το παρόν, υπάρχουν αρκετά που δεν γνωρίζουμε για το ολοκαίνουριο Subaru Trailseeker και μερικά από αυτά είναι το αν θα λανσαριστεί και στην ευρωπαϊκή αγορά, πότε θα συμβεί αυτό και ποια θα είναι η τιμή του αλλά υποψιαζόμαστε ότι οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα έρθουν στο προσεχές μέλλον καθώς το λανσάρισμα του στην αγορά είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2026.