Αν το έβλεπες στον δρόμο, δεν θα καταλάβαινες ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό αλλά αυτό το Subaru BRZ, δεδομένης της πεισματικής άρνησης της ιαπωνικής εταιρίας (ή μήπως της συμφωνίας με την Toyota;) να λανσάρει στην αγορά μία πιο σκληροπυρηνική, καθαρόαιμη “STI” έκδοση του sports coupe της, είναι η κορυφαία εκδοχή του BRZ. Μία έκδοση που βασίζεται στο BRZ Limited αλλά διαθέτει μία σειρά αναβαθμίσεων που του χαρίζουν “τις καλύτερες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά στην ιστορία του μοντέλου”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Subaru.
Η πιο ουσιαστική αναβάθμιση αφορά στα νέα αμορτισέρ της Hitachi που υπόσχονται μεγαλύτερη ευελιξία, καλύτερο έλεγχο και κορυφαία ευστάθεια χάρη στις ρυθμίσεις της STI. Η νέα ανάρτηση έχει εξελιχθεί ώστε να εκμεταλλεύεται και την αυξημένη πρόσφυση των Michelin Pilot Sport 4 στις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών ενώ το σύστημα πέδησης με τους μεγαλύτερους δίσκους και τις 4-πίστονες δαγκάνες στους τροχούς του εμπρός άξονα (διπίστονες σε αυτούς του πίσω) προέρχεται από την Brembo και είναι ισχυρότερο αλλά και πιο ανθεκτικό στην κακομεταχείριση.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, όπως είπαμε θα δυσκολευόσουν να ξεχωρίσεις το “tS” από τα υπόλοιπα Subaru BRZ και αυτό διότι η ιαπωνική εταιρία επέλεξε να τοποθετήσει μονάχα κάποια ειδικά σήματα και να βάψει τους καθρέφτες και την κεραία σε μαύρο χρώμα. Οι αλλαγές είναι λίγο πιο αισθητές στην καμπίνα, όπου οι επενδύσεις των σπορ καθισμάτων έχουν μπλε ραφές και ίδιου χρώματος λεπτομέρειες ενώ στην οθόνη 7.0 ιντσών του συστήματος infotainment υπάρχουν νέα γραφικά. Κατά τα άλλα, ο standard εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει πλέον και την σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης EyeSight της Subaru. Δυστυχώς, οι μηχανικοί της εταιρίας δεν πλησίασαν καν τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 2.4 λίτρων οπότε αυτός συνεχίζει να παράγει 231 ίππους και συνεχίζει να συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να στείλει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα!