Πριν από μερικές εβδομάδες η Mitsubishi αποκάλυπτε το “Challenge 2025” πλάνο της που εστιάζει στον εξηλεκτρισμό, την βιωσιμότητα αλλά και την επέκταση/ανανέωση της γκάμας της με όχι ένα, όχι δύο αλλά 16 νέα μοντέλα μέχρι το 2025. Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι για να πετύχει το πλάνο της ιαπωνικής εταιρίας, αυτή θα πρέπει να βασιστεί στην ισχύ της Συμμαχίας και το πρώτο δείγμα της συνεργασίας έγινε με το νέο Mitsubishi ASX που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022. Το compact SUV της Mitsubishi είναι επί της ουσίας ένα Renault Captur με ελάχιστες αισθητικές αλλαγές αλλά τουλάχιστον δίνει την δυνατότητα στην ιαπωνική μάρκα να έχει παρουσία σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία στην Ευρώπη και το ίδιο σκοπεύει να κάνει με το νέο Mitsubishi Colt.
Όπως έκανε γνωστό η Mitsubishi, το νέο Colt θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στις 8 Ιουνίου ενώ συνόδευσε την ανακοίνωση με μία ακόμα σκοτεινή, teaser εικόνα. Η εικόνα αυτή δεν αποκαλύπτει κάτι δραματικά διαφορετικό ή συνταρακτικό. Το νέο Mitsubishi Colt θα είναι ένα Renault Clio με μικρές αισθητικές διαφορές και τα κατάλληλα σήματα, ακριβώς ότι είναι και το ASX δηλαδή. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι το νέο Colt θα βασίζεται στην facelift εκδοχή του γαλλικού supermini που έκανε άτυπο ντεμπούτο με ένα “κατασκοπευτικό” video που είδε το φως της δημοσιότητας στα τέλη του Φεβρουαρίου και που η λογική λέει πως θα παρουσιαστεί πριν την πρεμιέρα του ιαπωνικού διδύμου του. Να θυμίσουμε δε, ότι όταν η Mitsubishi ανακοίνωσε για πρώτη φορά την επιστροφή του Colt στην Ευρώπη, έδειξε και ένα σήμα που έγραφε “Hybrid EV” που μας κάνει να πιστεύουμε ότι η γκάμα του θα περιλαμβάνει και το εξηλεκτρισμένο σύνολο του Clio E-Tech Hybrid. Τέλος, να αναφέρουμε ότι το νέο Colt θα κατασκευάζεται από την Renault, στο εργοστάσιο της στην Προύσα της Τουρκίας, όπου κατασκευάζεται και το Clio βεβαίως. Το καλό γι’ αυτά τα δύο μοντέλα είναι ότι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία μειώνεται με την κατάργηση του Ford Fiesta και του Audi A1 και τα… μαύρα σύννεφα πάνω από το VW Polo και τα συγγενή Skoda Fabia και Seat Ibiza όταν αρχίσει να εφαρμόζεται ο κανονισμός εκπομπών ρύπων Euro 7.