Στις 28 Αυγούστου το νέο MG ZS

Στις 28 Αυγούστου το νέο MG ZS

Η MG έχει ξεκαθαρίσει τόσο στο κοινό όσο και στον ανταγωνισμό ότι δεν αστειεύεται. Η αγγλική μάρκα που από το 2007 βρίσκεται κάτω από την στέγη της κινέζικης SAIC ξεκίνησε συγκρατημένα την πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά αρχίζει να ανεβάζει ρυθμούς έχοντας παρουσιάσει τους τελευταίους 6 μήνες το ολοκαίνουριο MG3 Hybrid+, το εντυπωσιακό Cyberster και τη νέα γενιά του HS ενώ σε μερικές ημέρες θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το επίσης νέο MG ZS. Το ZS θα ολοκληρώσει την ριζικά ανανεωμένη γκάμα της MG και θα τεθεί αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το Dacia Duster στην κατηγορία των προσιτών SUV ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η εταιρία αποφάσισε να μην φρεσκάρει σε αυτό το σημείο την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του SUV της αλλά να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα βασίζεται στο MG4, κάποια στιγμή στο μέλλον.

Επιστρέφουμε όμως στο MG ZS που θα δούμε σε μία εβδομάδα και για το οποίο η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες και ένα video που παρέχουν μία πολύ καλή πρώτη ματιά στο επερχόμενο μοντέλο. Βλέπουμε λοιπόν ότι το νέο ZS υιοθετεί την μεγάλη και επιβλητική γρίλια που έχουμε τόσο στο HS όσο και στο MG3 ενώ τα φωτιστικά σώματα δεν είναι πολύ λεπτά όπως είναι η τάση αυτή την εποχή αλλά χαρίζουν στο SUV χαρακτήρα και ένα άμεσα αναγνωρίσιμο “πρόσωπο”. Στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα διακρίνουμε ένα προστατευτικό στο χρώμα του αλουμινίου ενώ στο πίσω μέρος φαίνονται τα νέα φωτιστικά σώματα, μία διακριτική αιχμή λίγο πιο πάνω και η διπλή απόληξη της εξάτμισης που ενσωματώνεται στον προφυλακτήρα.

Το νέο MG ZS θα εξοπλίζεται με το ίδιο υβριδικό κινητήριο σύνολο του MG3 Hybrid+ που αποτελείται από έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει 102 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων που τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 1.83 kWh. Συνδυαστικά, το σύνολο παράγει 195 ίππους και ενώ δύσκολα το μεγαλύτερο ZS θα μιμηθεί την εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου των 4.4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα του MG3, αναμένουμε σε κάθε περίπτωση να είναι δραστικά βελτιωμένη σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Αργότερα περιμένουμε από την MG να εμπλουτίσει την γκάμα του ZS και με μία αμιγώς θερμική έκδοση που κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα καθώς ο turbodiesel της τρέχουσας γενιάς δεν πρόκειται να επιστρέψει. Το μόνο αρνητικό είναι ότι εξαιτίας του άλματος που θα κάνει το MG ZS σε κάθε τομέα, η τιμή του αναμένεται να είναι αυξημένη όπως έγινε και στην περίπτωση του MG3. Το θέμα είναι η αυξημένη τιμή να έχει αντίκρισμα για τον πελάτη και όπως μας έχει αποδείξει επανειλημμένα η MG, το value-for-money είναι αδιαπραγμάτευτο προσόν των μοντέλων της.

Prev Post Η Skoda μας βάζει στην καμπίνα του Elroq!
Next Post Νέο Ford Puma – Κορυφαίο και στην πρακτικότητα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook