Στη Σιθωνία Χαλκιδικής με Mercedes GLC 300de

Στη Σιθωνία Χαλκιδικής με Mercedes GLC 300de

Όταν ένα οδοιπορικό σε μία από τις πλέον όμορφες περιοχές της χώρας, συνδυάζεται με ένα αυτοκίνητο όπως η Mercedes GLC 300de, τότε όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση είναι εξαιρετική. Τόσο εξαιρετική που η αναχώρηση Η αναχώρηση γίνεται πολύ νωρίς το πρωί ώστε να προλάβεις να δεις, να κάνεις και κυρίως να οδηγήσεις όσο περισσότερο γίνεται. Η plug-in υβριδική έκδοση της Mercedes GLC με τον θερμικό κινητήρα να είναι πετρελαίου, εδώ να σημειώσουμε πως μόνο η Mercedes δίνει αυτή τη δυνατότητα, με το αποδοτικό υβριδικό σύνολο των 333 ίππων και των 750 Nm ροπής, ξεκινά πλήρως φορτισμένη την πορεία προς τον προορισμό.  Η διαδρομή που ακολουθούμε είναι η Εθνική Οδός προς Νέα Μουδανιά, κι έπειτα στρίβουμε προς Σιθωνία, περνώντας μέσα από ελαιώνες, πευκοδάση και μικρούς παραλιακούς οικισμούς. Με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό ενεργό, η καμπίνα του αυτοκινήτου προσφέρει ησυχία και δροσιά – μια πολυτέλεια που δεν είναι δεδομένη στα ελληνικά καλοκαίρια.

Η πρώτη στάση γίνεται στη Νικήτη, την «πύλη» της Σιθωνίας. Εδώ, ο παλιός οικισμός προσφέρεται για έναν ήρεμο περίπατο, με τα αναπαλαιωμένα σπίτια, τα γραφικά σοκάκια και τα καφενεία να δημιουργούν την αίσθηση ενός άλλου χρόνου. Στο ύψωμα, ένα καφενείο κρυμμένο μέσα σε αιωνόβιους ελαιώνες σερβίρει ελληνικό καφέ και λουκουμάκι – μια μικρή τελετουργία πριν ξεκινήσει το κυρίως σώμα του ταξιδιού. Έχοντας επιλέξει την υβριδική λειτουργία στην GLC, η μπαταρία έχει χάσει μόνο 20% της φόρτισης, ενώ η μέση κατανάλωση πετρελαίου είναι στα 4,8 λτ/100 χλμ. Σε αυτό βεβαία έχει συντελέσει και το γεγονός πως σχεδόν σε κανένα σημείο της διαδρομής μέχρι τώρα δεν πήγαμε με πάνω από 120 χλμ./ώρα.

Στη συνέχεια πήραμε τον δρόμο οδηγεί προς τις παραλίες του όρμου Παναγιάς της Βουρβουρούς, της Σάρτης με κατεύθυνση προς τις διάσημες καβουρότρυπες. Μία γρήγορη βουτιά στη παραλία Καρύδι, μία από τις πιο εντυπωσιακές της περιοχής, προκειμένου να «ρίξουμε» τη δική μας θερμοκρασία, καθώς οι 43 βαθμοί κελσίου την ημέρα του οδοιπορικού, μας έπεφταν πολλοί.  Η ιδιαιτερότητα της παραλίας με τα λευκά, σμιλευμένα βράχια και τα ρηχά, τιρκουάζ νερά, την καθιστούν ιδανική για snorkeling ή απλώς για χαλάρωση με ένα καλό βιβλίο κάτω από τη σκιά των πεύκων που αγγίζουν σχεδόν την ακτή.

Το μεσημέρι, η επιλογή πέφτει σε μια ψαροταβέρνα δίπλα στη θάλασσα στη Βουρβουρού, όπου σερβίρονται λαχταριστά πιάτα όπως ψητό καλαμάρι, γαριδομακαρονάδα και φάβα Σαντορίνης με καραμελωμένο κρεμμύδι. Ο ήχος της θάλασσας και το ελαφρύ αεράκι δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για μεσημεριανή χαλάρωση στην παχιά σκιά ενός δέντρου. Για λίγο όμως καθώς η διαδρομή συνεχίζεται προς τη Σάρτη, περνώντας μέσα από το καταπράσινο δάσος του Σιθωνικού, με το Γερμανικό SUV να κινείται με ευκολία και άνεση, ακόμα και σε εκτός δρόμου καταστάσεις, σε ωραίες ερημικές παραλίες, όπου η τετρακίνηση 4MATIC σου προσφέρει τη σιγουριά ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά.

Η Σάρτη προσφέρει περισσότερο ζωή, με beach bars, τουριστικά μαγαζιά, αλλά και πιο ήσυχες γωνιές. Φυσικά η στάση στις περίφημες καβουρότρυπες, μία από τις πλέον εμβληματικές παραλίες της Σιθωνίας, είναι επιβεβλημένη, ωστόσο ο πολύς κόσμος δεν διευκολύνει το φωτογραφικό μας έργο. Επόμενος προορισμός το Πόρτο Κουφό. Η διαδρομή είναι εντυπωσιακή, γεμάτη στροφές, αλλά και αποκαλυπτικές εικόνες θάλασσας και δάσους. Το Πόρτο Κουφό είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα μέρη της Χαλκιδικής – ένας φυσικός λιμένας τόσο βαθύς και ήρεμος που έμοιαζε ανέκαθεν με μικρό φιόρδ. Εδώ μπορεί κανείς να απολαύσει τη θάλασσα με μια βόλτα με SUP ή καγιάκ, να εξερευνήσει μικρές σπηλιές ή να αράξει σε ένα παραθαλάσσιο καφέ με θέα στα αραγμένα ψαροκάικα. Το κλειστό στροφιλικί είναι ότι πρέπει για την επιλογή sport στο προφιλ οδήγησης της GLC, όπου όλα γίνονται πιο άμεσα και γρήγορα.

Η ανάρτηση σκληραίνει, η απόκριση του κινητήρα αγριεύει, η αμεσότητα του τιμονιού βελτιώνεται και το SUV της Mercedes μετατρέπεται, υπό προϋποθέσεις πάντα, σε μία σχεδόν σπορ κατασκευή.  Η επόμενη στάση είναι η Τορώνη, που προσφέρει ατελείωτη παραλία, διαυγή νερά και έναν αρχαιολογικό χώρο – το ερείπιο του φρουρίου της αρχαίας πόλης, σκαρφαλωμένο πάνω σε έναν λόφο. Η διαδρομή προς τα εκεί είναι σύντομη, ενώ το παρκάρισμα εύκολο, χάρη στα συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος της Mercedes. Η πορεία στρέφεται προς τον Νέο Μαρμαρά, την πιο ανεπτυγμένη κωμόπολη της Σιθωνίας. Μια βόλτα στον παραλιακό πεζόδρομο αποκαλύπτει όλη τη ζωντάνια του τόπου, με μικρά μαγαζιά, ουζερί και κόσμο που κάνει τη βόλτα του. Για όσους αγαπούν τη φύση, μια σύντομη παράκαμψη στο Πάρκο Ίταμος επιτρέπει έναν σύντομο περίπατο μέσα σε ένα από τα παλαιότερα δάση της περιοχής. Εδώ, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης και τετρακίνησης της GLC 300de προσφέρει έναν τρόπο μετακίνησης αθόρυβο, χωρίς να ενοχλείται η πανίδα ή να αφήνονται ίχνη.

Από εκεί και μετά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής προς Θεσσαλονίκη, η οποία γίνεται με αργό ρυθμό, σχεδόν μελαγχολικό. Το road trip έχει τελειώσει, αλλά οι εικόνες, τα αρώματα και η αίσθηση ελευθερίας παραμένουν. Και η Mercedes GLC 300de, με τον ιδανικό της συνδυασμό πολυτέλειας, τεχνολογίας και οικολογικής συνείδησης, δεν ήταν απλώς ένα μέσο μετακίνησης – ήταν συνοδοιπόρος. Συνοδοιπόρος στην εθνική οδό, με άνεση και ηρεμία, απολαυστική στα κλειστά κομμάτια και αρωγός εκτός δρόμου με συνέπεια και ικανότητες. Φτάνοντας στη Θεσσαλονίκη, μετά από 300+ χιλιόμετρα, η μπαταρία των 21,7KWh είχε ακόμη 23% ρεύμα και η μέση κατανάλωση μας δεν είχε ξεπεράσει τα 5 λτ./100 χλμ. Τί άλλο να ζητήσει άραγε κανείς…πέρα από κάποιες ακόμη μέρες μαζί της!!!

Prev Post Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”.
Next Post Opel Frontera – Kαι σε επταθέσια έκδοση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook